مدیرتولید نمایش«دپوتات» خبر داد:

بیش از دو هزار نفر به تماشای نمایش «دپوتات» نشستند

نمایش «دپوتات» به کارگردانی اتابک نادری در 11 اجرا میزبان 2900 تماشاگر در تالار ایوان شمس بوده است.

کد مطلب: ۴۸۷۴۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا به نقل از روابط عمومی؛ آرمین جباری مدیر تولید این نمایش گفت: «دپوتات» تا به حال با 11 اجرا در تالار ایوان شمس، با ظرفیت 390 صندلی، میزبان دو هزار و 900 تماشاگر بوده است. این نمایش اثر دیمیتری پساتهاس به کارگردانی اتابک نادری است که از روز چهارشنبه 21 فروردین ماه اجرای خود را آغاز کرده و تا 15 اردیبهشت روی صحنه است.
طبق اعلام جباری، از آن جا که این نمایش مورد استقبال تماشاگران قرار گرفته، اجرای فوق‌العاده‌ای در روز شنبه 4 و 11 اردیبهشت ماه برای آن در نظر گرفته شده است.
«دپوتات» با نام اصلی «به دنبال دروغگو» بر اساس نمایشنامه‌ای از دیمیتری پساتهاس ساخته شده و داستان نماینده‌ای است که تلاش دارد، پاسخگوی طرفدارانش باشد؛ در این مسیر به دنبال رئیس دفتری برای خود است که وی را استخدام کند و ... . تمام داستان نمایش نیز به صورت کمیک به تصویر کشیده می‌شود.
در نمایش«دپوتات» بازیگرانی همچون ماه‌چهره خلیلی، اتابک نادری، پندار اکبری، سوسن پرور، سامان دارابی، بهنام شرفی، یاشار نادری و قاسم روشنایی به ایفای نقش می‌پردازند.
سایر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: کریم عظیمی(مترجم) ، محمد نادری (دراماتورژ)، داریوش پیرو (طراح و مشاور هنری)، آرمین جباری (مجری و مدیر تولید).
منبع:باشگاه خبرنگاران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار