استاندار مرکزی:

رشد اقتصادی در گرو همت و همکاری مردم و دولت است

استاندار مرکزی گفت: توسعه و رشد اقتصادی در گرو همت و همکاری مردم و دولت است.

کد مطلب: ۴۸۶۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، محمود زمانی قمی در نشست مشترک اعضای شورای اسلامی روستاها و دهیاران شهرستان های ساوه و زرندیه پیرامون اقتصاد مقاومتی افزود: دو شهرستان ساوه و زرندیه نقش مهمی در تاریخ و فرهنگ ایران زمین دارند.

وی اضافه کرد: حضور صنایع بزرگ کشور و بهره گیری از اقتصاد خاص کشاورزی در این دو منطقه سبب شده تا استان مرکزی در عرصه تحقق اصل اقتصاد مقاومتی حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

استاندار مرکزی ادامه داد: اصلاح الگوی کشت و بهره برداری از شیوه های نوین تولیدی و باسازی و بهسازی خطوط تولید از جمله راهکارهایی است که می تواند به رشد اقتصادی در این دو منطقه کمک شایانی کند.

زمانی قمی بیان کرد: رشد اقتصاد کشور تنها با همت دولت میسر نیست بلکه به مشارکت و همدلی آحاد جامعه نیاز دارد.

وی ابراز داشت: هم اکنون میزان فروش نفت از 900 هزار بشکه به دو میلیون بشکه افزایش یافته است که نتیجه لغو تحریم‌ها و تقویت مناسبات ایران با سایر کشورهاست.

استاندار مرکزی با اشاره به تحول اقتصادی بوجود آمده در کشور که نتیجه تلاش دولت و اجرای برجام است، اظهار داشت: امیدواریم میزان درآمد نفتی کشورمان با افزایش چشمگیر در سال جاری به سه میلیون بشکه برسد.

زمانی قمی با یادآوری نامگذاری سال‌جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل گفت: امسال تکلیفی را مجموعه کشور از مقام معظم رهبری گرفته اند که با دستور رئیس جمهور مبنی بر عمل به این تکلیف در کنار سیاست های اقتصادی دولت می توان گفت که اوضاع اقتصادی ایران بهبود خواهد یافت.

وی تاریخی ترین ثروت ایران را مربوط به سال های دولت گذشته دانست و افزود: در سایه نبود برنامه‌ریزی صحیح از این ثروت عظیم به درستی استفاده نشده و طراز کشور رشد منفی به خود گرفته بود.

استاندار مرکزی ادامه داد: دولت یازدهم در شرایط اقتصادی نابسامان و رشد منفی اقتصادی کشور را تحویل گرفت و با اجرای برجام و تلاش برای کاهش تورم به دنبال ایجاد رضایت عمومی است.

زمانی قمی بیان کرد: بازنگری در برخی قوانین و اصلاح شیوه نامه های اداری می تواند شهروندان را در پیگیری برخی امور یاری دهد و مدیران دستگاه های اجرایی استان باید در حد امکان در حل مشکلات و نارسایی های مردم مساعدت کنند.

وی اضافه کرد: دولت یازدهم تورم 40 درصدی روزهای آغاز به کار خود را با تلاش و همراهی ملت کاهش داد و با افزایش فروش نفت در پسابرجام به دنبال رونق اقتصادی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار