استفاده از اساتید دانشگاهی در امر مشاوره تداوم رویکردجامعه محوری پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در جلسه با مشاوران افتخاری گفت: استفاده از اساتید دانشگاهی در امر مشاوره تداوم رویکردجامعه محوری پلیس است

کد مطلب: ۴۸۶۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی، سید حسن حسینی با اشاره به نقش دوایر مشاوره و مددکاری در کلانتری ها افزود: ایجاد این دوایر در کلانتری ها باعث کاهش پرونده ها شد که این موضوع یکی از اقدامات موفق و تاثیر گذار ناجا در حوزه آموزش و پیشگیری اجتماعی محسوب می شود.

وی به روز رسانی و نگاه علمی در امر مشاوره را مورد تاکید سلسله مراتب فرماندهی برشمرد و خاطر نشان کرد: همان گونه که سردار فرمانده محترم ناجا تاکید فرمودند: افزایش و توسعه خدمات مشاوره ای در سال 95 یکی از اولویت ها و چشم اندازهای تعریف شده در این زمینه می باشد.

حسینی تصریح کرد: استفاده از اساتید دانشگاهی در امر مشاوره تداوم رویکردجامعه محوری پلیس است و بحمدا... با توجه به ظرفیت بالای فرهنگی و دانشگاهی شهرستان و همکاری خوب اساتید محترم دانشگاهی توانسته ایم تعدادی از این اساتید را پس از طی مراحل اداری به عنوان مشاور افتخاری پاره وقت در کلانتری ها به خدمت بگیریم که رضایت مندی مراجعین را نیز در پی داشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در سال 95 تعداد 1852 مورد مراجعه به دوایر مشاوره در کلانتری های درون شهری صورت گرفته و شهروندان محترم از خدمات مشاوره ای رایگان بهره مند شده اند ضمن این که 9 درصد از پرونده های ارجاعی نیز مورد مصالحه و سازش قرر گرفته است.

در این جلسه مشاورین افتخاری که خود از اساتید دانشگاهی و دارای تحصیلات عالیه علمی می باشند ضمن تقدید و تشکر از نگاه علمی پلیس به موضوعات مختلف اظهار داشتند: تنوع و پیچیدگی مشکلات روزمره زندگی و افزایش در جوامع بشری می طلبد تا متخصصانی در مشاغل یاری رسان نظیر روانشناسی، روانپزشکی، مشاوره با تبحر، تجربه و تعهد کافی، خدماتی به افراد نیازمند ارائه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار