رییس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد؛

بزرگداشت دبیرستان فردوسی، معرفی پیشینه و جایگاه فرهنگی این دبیرستان

رییس شورای اسلامی شهر تبریز بزرگداشت یکصدمین سال تاسیس را اتفاقی مهم در جهت معرفی پیشینه پرافتخار شهر تبریز عنوان کرد.

کد مطلب: ۴۸۳۲۲۹
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش پانا از آذربایجان شرقی ، شهرام دبیری در جلسه هیئت امنای دبیرستان فردوسی با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اهمیت این بزرگداشت، از هم اکنون باید هماهنگی‌های لازم برای دعوت از چهره های سرشناس ملی و بین المللی، تهیه تمبر مربوطه و فراهم نمودن سایر ملزومات اجرایی، مورد توجه قرار بگیرد.

وی افزود: جایگاه خاص دبیرستان فردوسی تبریز، می‌تواند فرصت ارزنده‌ای برای معرفی پیشینه فرهنگ و آموزش باشد.

دبیری با تقدیر از عملکرد عوامل مدرسه، بزرگداشت دبیرستان فردوسی را یک اتفاق بین‌المللی توصیف کرد و گفت: چهره‌های شاخص علمی که از دبیرستان فردوسی برخاسته‌اند و کرسی‌های بین‌المللی علمی را از آن خود کرده‌اند، نشان می‌دهد که بزرگداشت این دبیرستان می‌تواند در عرصه بین‌المللی برگزار شود.

حسین عالی باف شهردار منطقه 4 نیز با ابراز خرسندی از برگزاری این اتفاق بزرگ فرهنگی در حوزه منطقه 4 تصریح کرد: شهرداری منطقه 4 برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد و تمام تلاش خود را برای معرفی ارزش و جایگاه این مکان تاریخی، فرهنگی آموزشی به کار خواهد بست.

گفتنی است جلسه هیئت امنای دبیرستان فردوسی با حضور رییس شورای اسلامی تبریز، شهردار منطقه 4، رییس ناحیه 2 آموزش و پرورش، مدیر مدرسه فردوسی و تنی چند از مسئولین تشکیل یافت و طی آن، برنامه های برگزاری یکصدمین سال تاسیس این مدرسه که قرار است، ماه بعد برگزار شود، بررسی شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار