از سوی دفترآموزش دوره اول متوسطه صورت گرفت؛

فراخوان همایش ملی برنامه درسی علوم تجربی و ارتقای مهارت تفكر و پژوهش

دفترآموزش دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش با همكاری اداره كل آموزش و پرورش استان اصفهان اقدام به فراخوان همایش ملی « برنامه درسی علوم تجربی و ارتقای مهارت تفكر و پژوهش» كرده است.

کد مطلب: ۴۸۲۶۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، توسعه تفکر، تحقیق، خلاقیت و پژوهش ، تبیین رویکردهای برنامه درسی مبتنی بر برنامه درسی ملی و اشاعه راهبردهای یادگیری و آموزش در برنامه درسی علوم تجربی از اهداف برگزاری این همایش است.

بر این اساس؛ رویکردها و اهداف برنامه درسی درآموزش علوم تجربی ، تفکر و پژوهش در برنامه درسی علوم تجربی، رویکردهای آموزش پژوهش محور در برنامه درسی علوم تجربی، روش های ارزشیابی پژوهش محور در برنامه درسی علوم تجربی، پژوهش محوری در مطالعات تیمز و ارزشیابی مدرسه ای، پژوهش محوری و صلاحیت های حرفه ای معلمان علوم تجربی، فناوری اطلاعات وارتباطات(فاوا) و آموزش پژوهش محور علوم تجربی، تنوع محیط، محتوا و منابع یادگیری وآموزش پژوهش محوردرعلوم تجربی، تجربیات برتر پژوهش محوری در آموزش علوم تجربی وآموزش توسعه پایدار 2030 و برنامه درسی علوم تجربی از محورهای همایش « برنامۀ درسی علوم تجربی و ارتقاء مهارت های تفکر و پژوهش» است.
بر اساس این گزارش ؛ علاقه مندان می توانند چكیده و اصل مقاله خود را تا 30 اردیبهشت ماه 1395 به دبیرخانه همایش واقع در اداره كل آموزش و پرورش استان اصفهان ، مركز تحقیقات معلمان (پایگاه كیفیت بخشی به فرآیند آموزش درس علوم تجربی) و یا به پست الكترونیكی confoloum@isfedu.ir ارسال كنند.
گفتنی است؛ جهت كسب اطلاعات بیشتر از همایش ملی « برنامه درسی علوم تجربی و ارتقای مهارت تفكر و پژوهش» به سایت همایش http://confoloum.isfedu.ir مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار