فرماندار اردبیل خبرداد:

آمادگی استان اردبیل برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس دهم

فرماندار اردبیل گفت: راهیافتگان به دور دوم انتخابات و هواداران آنها با احترام به قانون، از هرگونه تخلف خودداری كنند.

کد مطلب: ۴۸۰۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا استان اردبیل، جواد زنجانی در جلسه ستاد انتخابات شهرستان اردبیل از اعمال تمهیدهای لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه خبر داد و افزود: بر اساس زمانبندی همانند هفتم اسفند برگزاری مرحله دوم دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز با استفاده از همه امكانات مورد نیاز به نحو احسن انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه انتظار می رود راهیافتگان به دور دوم انتخابات و هواداران آنها با احترام به قانون، از هرگونه تخلف خودداری كنند، اضافه کرد: همه فعالیت‌های انتخاباتی و تبلیغاتی توسط مجموعه‌های ذی ربط مانند دور اول نظارت و پیگیری می شود.

زنجانی یادآور کرد: محدودیت راه اندازی كارناوال‌های خودرویی در خیابان ها و برپایی ستادهای انتخاباتی در هسته مركزی شهر مانند دور اول انتخابات همچنان پا برجاست، چرا كه ترافیك شهری و آسایش عموم در اولویت قرار دارد و نامزدها ملزم به رعایت این امر هستند.

42 نفر از حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین برای سه كرسی مجلس در دور اول دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باهم رقابت كردند كه در نهایت صدیف بدری و رضا كریمی به عنوان منتخب مردم معرفی شدند.

محمد فیضی و سید كاظم موسوی در دور دوم انتخابات مجلس برای تصاحب یك كرسی باقی مانده از این حوزه انتخابیه باهم به رقابت می پردازند.

گفتنی است : مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 10 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار