کار گروه بانوان وخانواده شهرستان ملایر تشکیل جلسه داد

به مناسبت هفته زن و روز مادر از نمایندگان بانوان ادارات شهرستان ملایر تقدیر شد.

کد مطلب: ۴۸۰۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش پانا از همدان، به مناسبت هفته زن و گرامیداشت مقام مادر، با حضور رضایی معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر و کتابی معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ملایر از نمایندگان بانوان ادارات زیرگروه کارگروه بانوان و خانواده تجلیل شد.
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در این آیین گفت: در همه شرایط باید نسبت به امور بانوان که نیمی از جمعیت کشور را تشکیل داده اند، با یک برنامه ریزی و سیاستگذاری درست در سطح کشور و حتی در شهرستان برای رفع مشکلات این قشر از جامعه تلاش کنیم.
عبدالعظیم رضایی با بیان اینکه نامگذاری روز و هفته زن همزمان با میلاد با سعادت فاطمه زهرا(س) بسیار به جا و شایسته است، اظهار داشت: حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) به عنوان کاملترین و نمونه ترین زنان عالم، بهترین الگو برای جامعه زنان اسلامی هستند که اگر در همه زمینه ها به طور واقعی و عملی به منش و رفتار آنها و ائمه اطهار(ع) تاسی جوییم، قطعا بسیاری از مشکلات به دور از ظاهر سازی و شعار حل خواهد شد.
وی ادامه داد: هدف خلقت، خلقت پیامبر اکرم(ص) و به دنبال آن خلقت بانویبزرگ اسلام حضرت فاطمه زهرا(س) بوده که اولاد معصومین(ع) از فاطمه زهرا(ص) بهترین هدیه الهی است و باید از این الگوهای دینی و مذهبی و داشته های معنوی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار