بازارچه نوروزی صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری گشایش یافت

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: بازارچه صنایع دستی استان در شهرکرد گشایش یافت.

کد مطلب: ۴۷۷۸۳۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، بهمن عسگری سوادجانی اظهار داشت: این نمایشگاه در زمینی به وسعت 2دو هزار متر مربع با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، فرماندار شهرستان شهرکرد، شهردار شهرکرد، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد اجرایی خدمات سفر استان به بهره برداری رسید.
وی تأکید کرد: بازارچه نوروزی صنایع دستی چهارمحال و بختیاری 42 غرفه دارد که در آن انواع صنایع دستی تولیدی در استان به معرض نمایش درآمده است.
عسگری سوادجانی افزود: برای بهره برداری از این بازارچه شهرداری شهرکرد با این اداره کل همکاری و مشارکت داشته است.
وی تصریح کرد: در بازارچه نوروزی صنایع دستی چهارمحال و بختیاری، صنایع دستی استان شامل بافته های داری مانند قالی، جاجیم و گلیم، لباس های محلی، قلمکار، معرق، خاتم، نمد، سنگ های تزئینی و قیمتی، احجام فلزی، چرم دوزی، سرمه دوزی، مسگری، سفال، سنگ تراشی سنتی و انواع آثار چوبی به نمایش گذاشته شده است.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری بیان داشت: بازارچه نوروزی صنایع دستی استان واقع در میدان قدس شهرکرد، همه روزه از ساعت 9 تا 21 به مسافران و گردشگران ورودی به این استان خدمات رسانی می کند.
وی اضافه کرد: طبق پیش بینی های صورت گرفته و برنامه ریزی های انجام شده، این بازارچه بعد از نوروز، به نمایشگاه دائمی عرضه تولیدات صنایع دستی استان تبدیل می شود.
افزوده می شود، ستاد اجرایی خدمات سفر چهارمحال و بختیاری از 28 اسفند 1394 تا 15 فروردین 1395 در سطح استان با 10 کمیته و 83 عضو به مسافران و گردشگران نوروزی خدمات رسانی می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار