مسئول بخش هماتولوژی بیمارستان علی ابن ابیطالب زاهدان در گفتگو با پانا

کودکان سرطانی فقط با وعده یک هدیه تمام درد درمان خود را تحمل می کنند

مسئول بخش هماتولوژی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) زاهدان گفت : کودکان سرطانی فقط با وعده یک هدیه تمام درد درمان خود را تحمل می کنند.

کد مطلب: ۴۷۷۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد

لیزا نوری مسئول بخش هماتولوژی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) در گفتگو با خبرنگار پانا از سیستان و بلوچستان گفت : بیشتر بچه های مبتلا با سرطان با وعده یک هدیه تمام درد درمان خود را تحمل می کنند.

و همچنین وی اظهار داشت : درمان این کودکان زیر نظر موسسه محک است تا والدین این کودکان درد نداشتن هزینه درمان آنها را نداشته باشند و به صورت رایگان انجام می شود .

نوری گفت : این بخش دارای12تخت بود و یک حامی دارد به نام محک (موسسه حمایت از کودکان مبتلا به سرطان) که برای فرشته های کوچک این بخش علاوه بر هزینه های درمانی کتاب داستان و وسایل بازی فراهم می کند.

وی افزود :ما حتی پیگیر افرادی که دوره درمان رو کامل نمی کنند هستیم وبا آنها تماس گرفته می شود وجویای احوال بیمارمون خواهیم شد.

و همچنین بیان کرد در نظر داریم یک اتاق کودک تهیه کنیم که بچه ها وقتی وارد اتاق می شوند دیگر استرس آمپول، سرم و.... را نداشته باشند و آنها را سرگرم بازی های کودکانه بکنیم

مسئول بخش هماتولوژی بیمارستان غلی ابن ابیطالب (ع) زاهدان تنها تقاضایی که ار مردم داشت این بود : باتوجه به اینکه بیماران طی درمان ریزش مو پیدا می کنند و مجبور به استفاده از ماسک هستند در جامعه به چشم افراد عادی دیده شوند نه با ترحم تا بتوانند راحت تر در جامعه حضور داشته باشند و در آخر ما هم میتوانیم با کمترین هزینه لبخند شادی را بر لب بنده های خوب خدا بیاریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار