رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زهک:

برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب شهرستان زهک

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زهک ازبرگزاری یک کارگاه آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب به همت ستاد اقامه نماز استان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۴۷۵۱۵۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا سیستان وبلوچستان، حجت‌الاسلام جامعی رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زهک گفت: یک دوره کارگاه آموزشی تربیت مربی کودک و نوجوان ویژه طلاب خواهر و برادر به منظور ارتقاء دانش و مهارت مربیان قرآنی کانون های مساجد، مربیان مهد کودک ها و پیش دبستانی ها به مدت ۲ روز از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۰ اسفند در شهرستان زهک درحال برگزاری می باشد.

وی با بیان اینکه این دوره آموزشی به همت ستاد اقامه نماز استان و با همکاری اداره تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است افزود: شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی راههای انتقال سهل و آسان، مفاهیم و قصص قرآنی و همچنین دستاوردهای انقلاب اسلامی به کودکان و نوجوانان زیر نظر حجت‌الاسلام آرزومندی کارشناس مباحث قرآنی در حوزه کودک و نوجوان اعزامی از ستاد اقامه نماز کشور را فرا می گیرند.

جامعی به اهمیت ارتباط طلاب با نسل جوان اشاره کرد و افزود: به یقین یک طلبه به ابزار مشخص جهت ارتباط و برقراری با نسل جوان امروز نیازمند است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زهک با توجه به اهمیت تربیت فرزندان در خانواده و تاکیدهای دین مبین اسلام به این مساله اشاره و در پایان خاطر نشان کرد: طلاب با شرکت در این دوره و مستعد شدن در بیان راهکارهای تربیتی کودکان و نوجوانان می توانند به تقویت نظام خانواده در جامعه بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار