انتقال اورژانس سوختگی شیراز به بیمارستان امیرالمومنین (ع)

رئیس بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع) شیراز با اعلام خبر انتقال کامل بیماران سوختگی بیمارستان قطب الدین به محل جدید در شهر صدرا در بیمارستان امیرالمومنین(ع)، تاکید کرد : از مرا جعه بیماران مبتلا به سوختگی به بیمارستان قطب الدین، پرهیز کنید.

کد مطلب: ۴۷۴۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا فارس، دکتر عبدالخالق کشاورزی در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با راه اندازی بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) شیراز، از اواخر بهمن و با حضور وزیر بهداشت در شهر صدرا، این بیمارستان هم اکنون به عنوان مرکز اورژانس سوختگی شیراز، کار خود را آغاز کرده است.
وی با اشاره به تعطیلی بیمارستان قطب الدین، ادامه داد: تمامی بیماران این بیمارستان، به بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین (ع) شیراز انتقال یافته اند.
دکتر کشاورزی گفت: بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیرالمومنین(ع) با 120 تخت، دارا بودن هتلینگ مناسب و اتاق های بستری در سطح به روزترین بیمارستان ها، طراحی شده تا تمامی شرایط برای راحتی بیماران سوختگی به عنوان یکی از دشوارترین بیماری ها، فراهم باشد.
رئیس بیمارستان امیر المومنین (ع) شیراز از وجود راهروهای مشاهده در این بیمارستان برای کنترل عفونت خبر داد و افزود: با کمک بانو 'امتیاز ' که مزار او در ورودی بیمارستان قرار دارد، تاکنون بیش از 500 میلیارد ریال هزینه، صرف ساخت و تجهیز بیمارستان شده و برای توسعه خدمات رفاهی، پاراکلینیکی و آزمایشگاهی و استانداردهای جانبی، حدود 150 میلیارد ریال دیگر اعتبار نیاز است.
وی با بیان اینکه برای معاینه بیماران، عمل های جراحی و مدیریت بیمارستان، از به روزترین استانداردهای دنیا استفاده شده است، این بیمارستان را مجهزترین بیمارستان سوختگی کشور معرفی کرد.
رئیس بیمارستان سوانح سوختگی و ترمیمی امیر المومنین (ع)، با اشاره به نزدیکی به آخرین چهارشنبه سال و آیین های ویژه این شب که گاهی کام هموطنان را تلخ کرده است، ابراز امیدواری کرد سال 94، شاهد کمترین میزان آسیب ها به کودکان و جوانانمان باشیم و ادامه داد: لازم است خانواده ها بیشتر مراقب استفاده از وسایل آتش زا از سوی فرزندانشان باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار