تجلیل از منادیان تربیت شهرستان بانه در استان كردستان

به مناسبت نکو داشت سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی، از منادیان تربیت شهرستان بانه در استان كردستان تجلیل به عمل آمد .

کد مطلب: ۴۷۲۲۶۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا كردستان ، به مناسبت نکو داشت هفته تربیت اسلامی سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی، مراسم با شکوهی با حضور مسئولین ادارات، مدیران مدارس، معاونین و مربیان پرورشی، مشاورین، مراقبین سلامت، معلمان تربیت بدنی، مدرسان مدارس قرآن، روسای انجمن های اولیا و مربیان و تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان در محل سالن جلسات کانون فرهنگی تربیتی ولایت شهرستان بانه در كردستان برگزار شد.

رضا خضری مدیر آموزش و پرورش بانه كردستان در ابتدای این مراسم، ضمن تبریک هفته تربیت اسلامی و هشتم اسفند ماه سالروز تأسیس نهاد مقدس امور تربیتی، یادگار ارزشمند شهیدان والامقام رجایی و باهنر حضور تمامی حاضرین در مراسم را مورد تقدیر قرار داد و از زحمات و فعالیت های جهادوار و بی ریای معلمان پرورشی در مدارس تشکر کرد و گفت: امور تربیتی نهادی است که با درایت و دوراندیشی شهیدان رجایی و باهنر تأسیس گردید و تاکنون ثمرات بسیار ارزشمندی در بر داشته است.

وی مهمترین هدف از تشکیل این نهاد را ترغیب دانش آموزان به ارزش های اسلامی عنوان کرد و افزود: امروزه نهاد های امور تربیتی در مدارس این افتخار را دارند که در راه تزکیه و تربیت دانش آموزان گام بر می دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار