قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی مطرح کرد:

برگزاری مانور تشکیلاتی˝یاوران انقلاب˝جهت نمایش انسجام پیشتازان و فرزانگان

خبرگزاری پانا: قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی با اشاره به مانور یاوران انقلاب، گفت: این مانور برای نمایان ساختن انسجام تشکیلاتی پیشتازان، فرزانگان به عنوان فرزندان انقلاب اسلامی است.

کد مطلب: ۴۷۰۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش وپرورش پانا، داوود روستایی با اشاره به مانور یاوران انقلاب، اظهار کرد: مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب همایشی میدانی برای نمایان ساختن انسجام تشکیلاتی پیشتازان، فرزانگان به عنوان فرزندان انقلاب اسلامی است.

روستایی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: این مانور به صورت نیم روزه و به تفکیک جنسیت در شهرستان ها و مراکز استان برگزار می شود و هدف از برپایی این مانور تشکیلاتی حفظ و اعتلای هویت اسلامی و ملی دانش آموزان و افزایش امید، نشاط و پویایی و تجدید قوای نیروهای انقلاب و گسترش مشارکت عمومی اعضا و مربیان در عرصه فعالیت های اجتماعی و همچنین ارائه قابلیت ها و توانمندی های تشکیلاتی است.

قائم مقام معاون وزیر در سازمان دانش آموزی ادامه داد: با حمایت های وزیر آموزش و پرورش هم اکنون در حال توسعه فعالیتها و گروههای تشکیلاتی در تمامی مدارس هستیم که بزودی آیین نامه اجرایی آن ابلاغ خواهد شد.

روستایی پیشتازان و فرزانگان جمهوری اسلامی را نسل چهارم انقلاب اسلامی خواند و افزود: این نسل همگام با سایر مردم کشورمان ضمن حضور در این مانور تشکیلاتی با مقام عظمای ولایت و آرمان های حضرت امام خمینی (ره) تجدید بیعت نموده و آمادگی خود برای حضور فعال در عرصه های انقلابی از جمله جنبش نرم افزاری و نقش آفرینی در اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را اعلام می نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار