تحقق اهداف آموزشی مهارت با بهره گیری از پتانسیل بخش دولتی و غیر دولتی

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: وجود پتانسیل بالا در بخش دولتی و غیر دولتی تحقق اهداف آموزش مهارتی را تسریع می بخشد.

کد مطلب: ۴۶۷۳۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر نگار پانا از خوزستان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خوزستان گفت: وجود پتانسیل بالا در بخش دولتی و غیر دولتی تحقق اهداف آموزش مهارتی را تسریع می بخشد.

عبدالنبی سواعدی در دیدار با کارکنان مرکز آموزش فنی وحرفه ای و مدیران آموزشگاههای آزاد فنی و حرفه ای امیدیه بیان داشت: سیاستگذاری، رهبری، استاندارد نویسی نوین، نظارت باید توسط بخش دولتی و اجرای آموزش برعهده بخش خصوصی باشد.

سواعدی تصریح کرد: اگر بخش خصوصی وارد اجرای آموزش شود دولت بهتر می تواند سیاستگزاری و نظارت کند.

وی با تاکید بر مطالعه آخرین بخشنامه های اداری و آموزشی عنوان کرد: کارگزاران و مدیران آموزشگاه آزاد باید از آخرین دستورالعمل ها، شیوه نامه و آئین نامه ها مطلع باشند تا کارها براساس قوانین و مقررات صورت پذیرد.

سواعدی گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای به دنبال نظارت و اعمال حاکمیتی بر آموزش مهارتی است و اجرای آموزش ها توسط بخش غیر دولتی صورت پذیرد. رسالت فنی و حرفه ای آموزش است و آموزش یک واژه مقدس که برکات بسیاری برای تعلیم دهنده و تعلیم دیده دارد.

وی اظهار کرد: تنوع و شناور بودن آموزش مهارتی ضرورت دارد تا آموزش های متناسب با نیازسنجی شغلی ارائه شود.

سواعدی خواستار حرکت آموزشگاه آزاد به سمت دانش روز و تکنولوژی نو متناسب با نیاز بازار کار شد و با توان مهارتی بالا فرصت های شغلی جدید برای انتقال دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار