دومین دوره مسابقات عطر انتظار در یزد برگزار شد

دومین دوره مسابقات عطر انتظار،صبح پنجشنبه 29 بهمن ماه،در دو گروه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم و همچنین فرهنگیان در استان یزد برگزار شد.

کد مطلب: ۴۶۶۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

کارشناس نماز،قرآن و عترت ناحیه یک یزد در گفت و گو با خبرنگار پانا در خصوص دومین دوره مسابقات عطر انتظار اظهار داشت: در برگزاری مسابقه در سطح کشور، هر استان به بررسی سیره یکی از امامان بزرگوار پرداخته است و استان یزد افتخاردارد با نام و یاد امام زمان(عج) این مسیر را به انجام برساند و امسال مسابقات عطر انتظار در دومرحله غیرحضوری و حضوری و با شرکت فرهنگیان برگزار شده است.


هادی برزگر در ادامه اضافه کرد: در مجموع 7000 نفر در سطح استان در مسابقات امسال شرکت کردند که رقم چشمگیری است و در پایان مسابقات به 313 نفر از افراد برگزیده جوایز نفیسی چون کمک هزینه عتبات عالیات، مشهد مقدس و... اهدا خواهد شد.


وی تأکید کرد: ویژگی امسال مسابقات، حضور فرهنگیان به ویژه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به عنوان سفیران مهدویت مدارس بوده است. سفیرانی که با برگزاری مسابقات، نمایشگاه های مهدویت و فعالیت های مرتبط دیگر، به عرصه شناخت بیشتر ظهور و مهدویت به دانش اموزان قدم گذاشته اند.


برزگر درمورد فعالیت مهدویت در مقطع دبستان نیز اظهار داشت:در این مقطع مسابقات عطرانتظار با عنوان و کتابی جداگانه ولی با همین اهداف هرساله برگزار می شود و جالب است که فعالیت های اجرایی این مقطع از دانش اموزان پابه پای مقاطع دیگر تحصیلی در ترازوی عشق،سنگینی می کند که این افتخار بزرگی است.


شایان ذکر است بنیاد مهدویت نیز در برگزاری این دوره از مسابقات نقش به سزایی داشته است.

/خبرنگار: سجاد جدیدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار