انتخابات مجلس دانش آموزی استان بوشهر برگزار شد

هشتمین دوره انتخابات مجلس دانش آموزی استان بوشهر با حضور مدیرکل فرهنگی و هنری و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد .

کد مطلب: ۴۶۵۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرنگار پانا از بوشهر ،مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای پرورشی وزارت آموزش و پرورش گفت: شوراهای دانش آموزی یکی از عرصه های ایجاد فرصت برای مشارکت دانش آموزان درفعالیت های مدرسه و آموزش و پرورش است.

مهدی علی اکبر زاده افزود: این شرایط فرصت مناسبی برای نشان دادن توانمندی های دانش آموزان است که می توانند، نظریات خود را اعمال و با توجه به مسئولیتی که این بخش دارد، مسئولان آموزش و پرورش را نسبت به نظرات و درخواست های دانش آموزان آگاه کنند.
وی با اعلام اینکه این روند می تواند در تصمیم گیری در زمینه آموزش و پرورش موثر باشد، ادامه داد: پس ازانتخابات شورای دانش آموزی که در آبان ماه هر سال در مدارس کشور برگزار می شود، افراد منتخب به این مرحله راه پیدا می کنند.
اکبرزاده اظهار کرد: این شوراها در بر گیرنده شورای شهرستان، شورای استان و در پایان مجلس دانش آموزی هستند که در مرحله پایانی مجلس دانش آموزی، دانش آموزان از سراسر کشورحضور دارند.
وی اضافه کرد: مجلس دانش آموزی به ازای هر 100 هزار نفر دانش آموز، یک نفر نماینده دارد و در این فضای ایجاد شده هر چند وقت یک بار این اعضا در ساختمان قدیم مجلس شورای اسلامی جلسه تشکیل می دهند.
اکبر زاده در پایان گفت: این فعالیت علاوه بر حضور در مجلس دانش آموزی، یک تمرین برای فعالیت ها و مشارکت های اجتماعی برای دانش آموزان است .

خبرنگار پانا : زمزم عرفان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار