مدیر کل قرآن ،عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با پانا :

دانش آموزان باید در فضاهای قرآنی نفس بکشند

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش گفت:دانش آموزان ماباید در فضاهای قرآنی نفس بکشند چراکه قرآن تبلور عینی وحدت میان مسلمانان است.

کد مطلب: ۴۶۵۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد

مدیر کل قرآن ،عترت و نماز وزارت آموزش وپرورش در گفتگو باخبرنگار پانا گفت: هدف ما از برگزاری مسابقات قرآنی صرف برگزاری مسابقات نیست بلکه پرورش دانش آموزانی با روحیات قرآنی و تنفس دانش آموزان در فضاهای قرآنی است.

وی افزود : قرآن تبلور عینی و انسجام وحدت میان مسلمانان و رفاه جامعه اسلامی است مسلمانان اگر قرآن را درک کنند به اهداف قرآنی و مذهبی رسیده و در انسجام وحدت ملی آنها اثر بخش خواهد بود.


مسیب زاده به رسالت قرآن اشاره و اضافه کرد: مسلمانان اگر قرآن راداشته باشند گروهایی مثل داعش نمی توانند قدرت تجاوز به حریم اسلامی کشورهای همسایه مسلمان وبرادران دینی ما را داشته باشند چرا که داعش برداشت غلط از قرآن است .


وی افزود:دانش آموزان با فعالیتهای قرآنی و پرورشی بازوی وزرارت آموزش وپرورش در راستای پیش برد اهداف قرآنی و اسلامی مقدس نظام جمهوری اسلامی کشور هستند و این مهم زمانی اتفاق و تحقق خواهد یافت که از فعالیتهای دانش آموزان و آموزش و پرورش حمایت و پشتیبانی شود.


مدیرکل قرآن ،عطرت ونماز وزارت آموزش وپرورش کشور اهمیت نمازدر مدارس را یادآور شد و گفت :همه دانش آموزان نماز می خوانند اما معلمین ،مدیران ومربیان آموزشی ما در مدارس باید این رابدانند که برپایی نماز به صورت جماعت مد نظر مابوده و از اهمیت ویژه ای برخوردار است و شما مربیان و معلمین مشوقی برای دانش آموزان در راستای برپایی نماز جماعت در نماز خانه های مدارس هستید لذا هر گونه حرکت از جانب ما در راستای خواندن قرآن و برپایی نماز جماعت برای پی بردن دانش آموزان به اهمیت نمازو اهداف آن الگو محسوب می شود .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار