اختتامیه جشنواره ملی وقف؛ چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف از برگزاری مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی وقف، چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی و معرفی برگزیدگان خبر داد.

کد مطلب: ۴۶۴۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان همدان، حجت الاسلام والمسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به برنامه ریزی وتدبیر این سازمان به منظور تمرکز زدایی و توانمند سازی ادارات کل اوقاف استانها در اجرای برنامه های فرهنگی سراسری، اظهار داشت: چهارمین جشنواره سراسری فرهنگی و هنری وقف؛ چشمه همیشه جاری امسال در هشت بخش در حال برگزاری است که برگزاری این جشنواره در رشته عکاسی به اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان واگذار شده است .
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف با بیان اینکه داوری آثار رسیده به این جشنواره را سه داور برجسته کشور بر عهده داشتند، افزود: هر یک از این داوران در رشته عکاسی جزء سرآمدان و اساتید بنام این رشته بوده اند.
شرفخانی با بیان اینکه به دلیل استقبال فراوان عکاسان مهلت ارسال آثار این جشنواره یک بار تمدید شد، اظهار داشت: از 25 استان کشور آثار عکاسی فراوانی به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد.
وی با اشاره به ارسال بیش از 1336 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره وقف؛ چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی، خاطر نشان کرد : پس از بررسی و داوری آثار، 36 اثر برگزیده و منتخب شدند.
وی تصریح کرد: آثار منتخب در نمایشگاهی در تهران در معرض دید عمومی قرار خواهند گرفت.
حجت الاسلام شرفخانی همچنین از چاپ آثار منتخب به صورت کتاب خبر داده و افزود: این کتاب که حاوی آثار منتخب جشنواره عکاسی می باشد که در 48 صفحه و تیراژ 500 جلد به چاپ خواهد رسید.
معاون سازمان اوقاف با بیان اینکه به سه اثر برتر جشنواره عکاسی وقف؛ چشمه همیشه جاری تندیس جشنواره، لوح تقدیر و به ترتیب سی، بیست، و ده میلیون ریال هدایا تعلق خواهد گرفت، افزود: از 6 اثر نیز تقدیر ویژه به عمل خواهد آمد و به همه 36 اثری که منتخب شده اند، هر کدام مبلغ یک میلیون ریال به عنوان حق تألیف اهداء خواهد شد.
معاون فرهنگی سازمان اوقاف افزود :مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی وقف؛ چشمه همیشه جاری در رشته عکاسی عصر امروز یکشنبه 25 بهمن ماه سال جاری در تالار فجر همدان برگزار خواهد شد،

/شهبازی محب/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار