گلباران مزار شهدای آذربایجان غربی با حضور فرهنگیان و دانش آموزان

بمناسبت دهه مبارک فجر و با حضور گسترده فرهنگیان و دانش آموزان مزار شهدای آذربایجان غربی گلباران شد.

کد مطلب: ۴۵۹۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان غربی، همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر مراسم عطر افشانی، غبارروبی و تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و شهدای انقلاب و هشت سال دفاع جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.


استاندار آذربایجان غربی در این مراسم اظهار داشت: شهدای ایران اسلامی به دلیل رشادت های خود و جانفشانی ها توانستند درخت انقلاب اسلامی را آبیاری کرده و نهال تازه نظام را به درختی تنومند تبدیل سازند.


وی افزود: امروز شاهد هستیم که جوانانمان در مسیر عزت و شرف این کشور و به منظور ارتقای سطح توانمندی های انقلاب اسلامی گام بر می دارند که این امر نشانگر دلبستگی جوانانمان به میر و خون پاک شهدا است.


قربانعلی سعادت، ضمن تقدیر از دستاوردهای علمی و دفاعی جوانان در کشور ابراز داشت: جای بسی خوشحالی است که شاهد باشیم جوانان کشورمان مسیر انقلاب را ادامه می دهند و خود را مدیون شهدا می دانند.


در پایان این مراسم، مدیر کل آموزش و پرورش استان به همراه معاونین خود و جمع کثیری از دانش آموزان عضو تشکل های دانش آموزی سازمان دانش آموزی، در این مراسم معنوی با اهدای گل و عطر افشانی مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه بر تداوم یاد و خاطره شهدا و امام راحل تاکید کرده و فرا رسیدن ایام‌ الله دهه فجر را گرامی داشتند.



گفتنی است سخنرانی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 64 پیاده ارومیه و قرائت پیام رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور توسط مدیرکل این بنیاد در آذربایجان غربی نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار