در گفتگو با پانا عنوان شد:

آغاز اعزام مرحله دوم اردوی راهیان نور دانش آموزان خراسان رضوی

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: با اعزام دانش آموزان ناحیه 7 آموزش و پرورش شهر مشهد در روز 13 بهمن ماه جاری و همزمان با دهه مبارک فجر اعزام دور دوم کاروان های راهیان نور دانش آموزان خراسان رضوی آغاز می شود.

کد مطلب: ۴۵۸۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد

براتعلی منصوریان در گفت و گو با پانا با اعلام این مطلب گفت: در سال جاری طبق برنامه اعلامی قریب به 30 هزار دانش آموز استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام خواهند شد.

وی افزود: در مرحله اول اعزام ها در قالب 41کاروان بیش از 17هزار دانش آموز به اردوی راهیان نور اعزام شده اند و در مرحله دوم که همزمان با دهه مبارک فجر آغاز خواهد شد حدود13 هزار دانش آموز دیگر به اردوگاه ثامن الائمه حمیدیه اهواز اعزام خواهندشد.
منصوریان با بیان اینکه دانش آموزان دختر استان در بهمن ماه و دانش آموزان پسر از ابتدای اسفند ماه اعزام خواهند شدگفت: در دور دوم اردوها 28 كاروان به استعداد بیش از 12 هزار نفر دانش آموز دیگر به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد وی همچنین افزود: حضور در این اردوها کاملا اختیاری است و با رضایت والدین دانش آموزان مقطع متوسطه دوم انجام خواهد شد و تمام اعزام های خراسان رضوی به صورت ریلی انجام خواهد شد .
وی با بیان اینکه برنامه ریزی لازم به صورت کامل برای اعزام مطلوب دانش آموزان صورت گرفته است گفت: آموزش و پرورش خراسان رضوی با همکاری سپاه امام رضا (ع) تمام تلاش خود را برای برگزاری کیفی و هرچه بهتر این اردو به کار بسته است تا اهداف تعریف شده در این برنامه به صورت كامل محقق شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار