فرماندار شهرستان ری:

تاثیر عملکرد مطلوب روابط عمومی ها در رشد و ارتقای دستگاه های اداری

فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: عملکرد مطلوب روابط عمومی ها به رشد و ارتقای دستگاه های اداری برای خدمتگزاری و مدیریت بهتر مسائل منجر می شود.

کد مطلب: ۴۵۷۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از شهرستان های استان تهران، هدایت الله جمالی پور در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی های ادارات شهرستان ری با بیان اینکه کارکرد روابط عمومی ها بسیار مهم و تاثیرگذار است، افزود: امروز حوزه مسئولیت روابط عمومی ها از تنظیم برنامه های مدیر دستگاه به روابط میان دستگاهی و بین مردم و دستگاه ها تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه عملکرد روابط عمومی باید منجر به افزایش آگاهی مردم شود، آمادگی برای انجام کارگروهی، مباحث جمعی، تسط بر حوزه ارتباطات و رسانه و تخصص در روانشناسی اجتماعی را از ویژگی های روابط عمومی خوب توصیف کرد.
جمالی پور گفت: روابط عمومی در دنیای امروز کاری تخصصی است ضمن اینکه باید با رسانه ها نیز ارتباطی تنگاتنگ و تخصصی داشته باشند و در واقع یک پیکره را تشکیل دهند.
وی ادامه داد: یک دستی مجموعه روابط عمومی ها و رسانه باعث رصد بهتر مسائل، نیازها و چالش های دستگاه های اداری شده و مسائل با نگرش و مدیریت بهتری رفع می شود.
جمالی پور همچنین با اشاره به آغاز فجر 37 آن را مناسبت ملی ذکر کرد و افزود: انقلاب اسلامی تحقق خواست و اراده مردم بود و همانطور که در سالهای اخیر مردم خود جشن های دهه فجر را مدیریت و اجرا می کردند امسال نیز باید اینگونه باشد.
وی ادامه داد: در این دهه روح همبستگی مردم به رغم مشکلات احتمالی در دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی تجلی می یابد.
جمالی پور ، با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در اسفندماه امسال، حضور مردم را مهم و حیاتی برشمرد و تاکید کرد: نباید ظرفیت و امکانات عمومی و دولتی در این انتخابات در اختیار نهاد، جریان و حزب خاصی قرار بگیرد.
وی ادامه داد: همه آحاد مردم و نهادها برای مشارکت حداکثری مردم باید تلاش کرده و مشوق حضور گسترده مردم در این انتخابات باشند، تا شاهد خلق حماسه ای دیگر باشیم.

/خبرنگار:الهام مرادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار