فرماندار شهرستان رامیان گفت:

دهیاران و شوراها له یا علیه کاندید خاصی تبلیغ نکنند

تمامی دهیاران و شوراها حق ندارند به نفع یا علیه کاندیدای خاصی تبلیغ کنند و در غیر اینصورت با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

کد مطلب: ۴۵۵۴۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، گردهمایی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان رامیان ظهر امروز، با حضور فرماندار، بخشدارمرکزی، فرمانده انتظامی و اعضای شورای بخش مرکزی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

«جواد صادقلو» فرماندار شهرستان رامیان در این گردهمایی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر گفت: در زمانی که شرق دین را افیون ملت ها می دانست و آمریکا و غرب جدایی دین از سیاست را مطرح می کرد امام (ره) حکومتی بر پایه دین ایجاد کرد که مشکل دشمنان انقلاب با ایدئولوژی اسلام بوده و تا کنون نیز ادامه دارد.

وی با تشریح برخی از حوادث منطقه خاورمیانه اظهار کرد: امروزه کشورهای متحجر عرب منطقه نیز از بیداری اسلامی انقلاب ایران واهمه داشته و با ترویج نگاه بنیادگرایانه و متحجرانه نوعی اسلام هراسی و اسلام خشن را در منطقه ارائه کرده که حمایت از گروههای تکفیری و داعش و شهادت شیخ نمر از جمله این اقدامات است.

صادقلو برجام را یک افتخار بزرگ برای نظام و انقلاب دانست و افزود: متاسفانه برخی از افراد در پی کوچک جلوه دادن این افتخار عظیم بوده و آب در آسیاب دشمن میریزند .

وی در ادامه با اشاره به برخی از عملکرد دولت تدبیر و امید در حوزه بخش مرکزی شهرستان بیان کرد: احداث جاده بین مزارع در بخش مرکزی به طول 54 کیلومتر،لایروبی انهار کشاورزی به طول 46 کیلومتر، آبیاری تحت فشار به طول 35 کیلومتر ،آبرسانی به روستاها و اجرای طرح هادی در روستاها از جمله این اقدامات است.

فرماندار شهرستان رامیان با اشاره به پیش رو داشتن انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: هدف دولت تدبیر و امید برگزاری انتخاباتی سالم، شفاف، رقابتی و پرشکوه با رعایت اصل بیطرفی و حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای بوده و تمامی دهیاران و شوراها حق تبلیغ به نفع یا علیه کاندای خاصی را ندارند و با فرد متخلف برخورد خواهد شد.

وی، دولت را امانتدار آرای مردم دانست و افزود: همه کاندایداهای تائید شده توسط شورای نگهبان، محترم بوده و باید شرایط رقابت یکسان برای همه آنها فراهم نمائیم.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه رامیان و آزادشهر در ادامه به همکاری تمامی دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها با ستاد انتخابات شهرستان تاکید کرد و گفت: باید تلاش نمائیم انتخاباتی آبرومند در خور و شأن نظام برگزار نمائیم.

«علی کوهستانی» بخشدار مرکزی رامیان نیز در این گردهمایی، دهه فجر را یکی از ماندگارترین اتفاقات انقلاب دانست و به برگزاری مراسمات و جشنهای پرشکوه ویژه این ایام توسط دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها تاکید کرد.

همچنین در ادامه «جلالی» رئیس اداره تبلیغات رامیان و دبیر ستاد دهه فجر شهرستان به مناسبت قرار گرفتن در آستانه ایام الله دهه فجر، به ارائه گزارش برنامه های ستاد پرداخت و همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها را جهت باشکوه برگزار نمودن این مراسمات خواستار شد.

سرهنگ «شهمرادی» فرمانده انتظامی شهرستان رامیان نیز در این گردهمایی در خصوص برخی از اقدامات امنیتی و فعالیتهای نیروی انتظامی در شهرستان به ارائه گزارش پرداخت و از آمادگی کامل نیروی انتظامی شهرستان در برقراری امنیت انتخابات خبر داد.

در پایان، «ولی پور» نماینده بنیاد برکت استان نیز به معرفی فعالیتهای بنیاد برکت در سطح روستاها پرداخت که فعالیتهای توانمندسازی اقتصادی و کارآفرینی، ایجاد فضاهای آموزشی و مدرسه سازی، ساخت مسجد و خانه عالم و ارائه خدمات بیمه ای از جمله این اقدامات بود.

یو از ارائه این خدمات بیمه ای شامل بیمه درمان تکمیلی ویژه خانوارهای روستایی و بیمه حوادث در روستاهای شهرستان در آینده ای نزدیک با همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار