استاندار خراسان شمالی:

ساختار نیروی انسانی در شهرداری ها اصلاح شود

استاندار خراسان شمالی گفت: اگر ساختار نیروی انسانی در شهرداری‌ها اصلاح نشود چالش‌های زیادی ایجاد می شود.

کد مطلب: ۴۵۴۱۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا از خراسان شمالی، سیدعلی اکبر پرویزی در نشست با شهرداران و شوراهای اسلامی شهرهای استان عنوان کرد: شهرداری ها باید از روش های خدمات رسانی سنتی ثبت نامه نگاری‌ها، حمل و دفن زباله دوری کنند و به سمت فناوری نوین هدایت شوند. وی با بیان اینکه در نیروهای شهرداری واقعا نیاز به بازنگری دارد گفت:مشکل تامین نیروی شهرداری ها باید هرچه سریعتر حل شود تا باعث منسجم بیشتر ورضایت مردم شود.

استاندار در ادامه بیان کرد: اکثر نیروهای فعال در شهرداری‌ها بدون توجه به نیاز و بدون برنامه شهرداری‌ها جذب شدند و اگر ساختار نیروی انسانی در شهرداری‌ها اصلاح نشود چالش‌های بسیار زیادی ایجاد خواهد شد

وی گفت: شوراها و شهرداریها باید با هم همکاری مؤثرداشته باشند تا باعث منشا خدمات دهی بیشتر به مردم شود. پرویزی افزود: امسال 19 هزارو 700 تن قیررایگان برای آسفالت راهها به شهرداریها تحویل داده شده که 10 هزارتن دیگر نیز تاپایان سال به شهرداریها تحویل داده می شود.

وی در رابطه با کمیسیون ماده 100 نظارت برساخت و ساز ها افزود: باید شهرداریها از ساخت و ساز بی رویه جلوگیری کنندتا باب پرونده های این کمیسیون هم به تدریج بسته شودتا از افزایش پرونده ها جلوگیری شود.

پرویزی در ادامه عنوان کرد: 21 دستگاه ماشین آلات در اختیار شهرداریها قرار می گیرد.

استانداردرخصوص بودجه سال 95 عنوان کرد: شهرداریها آمارو ارقام را دست بیان کنند چرا که در امتیاز دهی و بودجه تأثیرگزار است.

گفتنی است در این نشست روسای شوراهای اسلامی و شهرداران به مشکلات خودپرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار