با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

بررسی عملکرد معاونت پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ری

عملکرد سه ماهه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور مدیر آموزش و پرورش این ناحیه مورد بررسی قرار گرفت.

کد مطلب: ۴۴۶۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستانهای استان تهران، عملکرد سه ماهه معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری با حضور نصیری مدیر آموزش و پرورش این ناحیه مورد بررسی قرار گرفت و در این نشست کارشناسان به ارائه گزارش کاملی از اقدامات صورت گرفته در سه ماه گذشته پرداختند.

رسول ملکی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت: سازمان دانش آموزی از ابتدای سال تحصیلی با برگزاری مراسم هایی چون؛ انتخابات شورای دانش آموزی، برگزاری مانور زلزله به صورت استانی اعزام دانش آموزان به اردوهای راهیان نور و ... توانسته عملکرد خوب و قابل قبولی داشته باشد.

وی در ادامه گفت: در بخش تربیت بدنی تیم دختران منطقه موفق به کسب مقام نایب قهرمانی در سطح استان شدندو همچنین مسابقات دانش آموزی در رشته ها و رده های مختلف برگزار شد.

ملکی ، به برپایی نماز جماعت در مدارس با حضور امام جمعه شهرری، حجت الاسلام شاهچراغی اشاره داشت و افزود: اشاعه فرهنگ نمازجماعت و گسترش آن در مدارس از اصلی ترین برنامه های کارشناسی قرآن، عترت و نماز این معاونت می باشد، که خوشبختانه تا کنون اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

شایان ذکر است ،از دیگر اقدامات عنوان شده توسط معاون پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه می توان به برگزاری آزمون های نوین مشاوره ای با حضور حداکثر دانش آموزان، برگزاری مسابقات کتابخوانی و برپایی نمایشگاه کتاب در کانون سمیه و در سطح مدارس اشاره کرد.

/خبرنگار: اشواق رباع/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار