بروجردی خبر داد:

جمع آوری سانتریفیوژهای اضافه از نطنز/حضور بازرسان آژانس در ایران

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور بازرسان آژانس درایران خبر داد و گفت سانتریفیوژهای اضافه تاسیسات هسته ای نطنز جمع آوری شده است.

کد مطلب: ۴۴۵۹۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس سیاسی پانا، علاءالدین بروجردی با اشاره به نزدیک شدن روز اجرای برجام و احتما حضور بازرسان آژانس برای راستی آزمایی فعالیت های هسته ای ایران گفت: حضور بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی در تاسیسات هسته ای ایران امری عادی است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس نهم شورای اسلامی تاکید کرد: بازرسان آژانس طبق روال بازرسی های موضوعی خود را انجام می دهند و حضور آنها اتفاق جدیدی نیست.

عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان ولایت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات لازم در تاسیسات نطنز انجام شده است، به خانه ملت گفت: تاجایی که مطلع هستم، اقدامات لازم در نطنز یعنی کاهش تعداد سانتریفیوژها انجام شده است و بارزسان برای بررسی و تهیه گزارش در خصوص برجام این روند را بررسی می کنند.

پیش از این رضا نجفی نماینده ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در گفت و گویی با اشاره به آغاز پروسه چک لیست گفت: در نطنز و فردو که سانتریفیوژها جمع‌آوری و در انبار ذخیره می‌شوند بازرسان آژانس حضور دارند و گزارش خود را مکتوب می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار