رئیس سازمان غذا و دارو عنوان کرد؛

کیفیت داروهای ایرانی بر اساس استانداردهای بین المللی

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو گفت: خوشبختانه بازار دارویی کشور با همکاری و تعامل انجمن ها نسبت به سال های گذشته تغییرات مثبتی داشته و طبق نظر سنجی ها مردم از آرامشی که در بازار دارو به وجود آمده راضی هستند و رضایت مردم از بازار دارویی ما را خوشحال می کند.

کد مطلب: ۴۴۴۷۷۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، رسول دیناروند ضمن بیان این مطلب گفت: در ساخت داروهای تولید داخل، کیفیت همیشه در اولویت بوده است و صاحبان صنایع نیز سیاست سازمان غذا و دارو را بر اساس ضوابط این سازمان در برنامه خود قرار داده اند و کیفیت دارو را مدنظر قرار داده و این کیفیت بر اساس استانداردهای بین المللی می باشد.

دیناروند اظهار داشت: مردم باید با صورت معنادار بتوانند به داروهای ایرانی تکیه کنند که این اطمینان را به مردم می دهم که داروهای ایرانی بعد از آزمایش در مجهزترین آزمایشگاه های کشور توسط سازمان های بین المللی نیز تایید و به بازار عرضه می شود.

رئیس سازمان غذا و دارو گفت: نظارت های جدی نیز بر شرکت های داروسازی صورت می گیرد و مسئولین فنی در شرکت های داروسازی حضور فعالی دارند و لحظه به لحظه بر روند تولید دارو ها نظارت جدی دارند.

دیناروند در پایان گفت: کیفیت داروهای ایرانی باعث شده است تا صادراتی را به کشورهای دیگر داشته باشیم که در توسعه اقتصادی کشور نیز بسیار تاثیر گذار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار