بررسی تاثیر تبلیغات تلویزیونی بر «عطش خرید» در شبکه مستند
مستند «عطش خرید» با موضوع تبلیغات بی رویه تلویزیونی و تاثیر آن در مصرف گرایی مردم آمریکا در قالب برنامه «دریچه» از شبکه مستند سیما روی آنتن میرود.
به گزارش سرویس فرهنگی پانا، برنامه «دریچه» به تهیهکنندگی و کارگردانی زهرا کشاورزی این هفته مستند «عطش خرید» را برای پخش در نظر گرفته است.
این مستند به ترویج فرهنگ مصرف گرایی در جوامع آمریکایی می پردازد. اینکه تبلیغات تلویزیونی مردم را به مصرف گرایی شدید و بی رویه ترغیب می کند و در حالی که اینگونه صرفا شرکت ها و کمپانی های بزرگ به سود بیشتری می رسند، مصرف گرایی برای مردم به یک عادت تبدیل شده است. موضوعی که حتی کودکان نیز از آن مستثنی نیستند و تبلیغات این گروه سنی را نیز هدف قرار می دهد.
«عطش خرید» در قالب برنامه «دریچه» با اجرای آسا اسفندریاری پنجشنبه دهم دی ساعت ۲۳ از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود. تکرار «دریچه» جمعه ۱۱ دی ساعت ۸ صبح و یکشنبه ۱۳ دی ساعت ۱۵ خواهد بود.
ارسال دیدگاه