دیدار سفیر آفریقای جنوبی با استاندار خوزستان

ویلیام مکس فلمن وایتدسفیر کشورآفریقای جنوبی با استاندار خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.

کد مطلب: ۴۳۵۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از خوزستان ، ویلیام مکس فلمن وایتدسفیر کشورآفریقای جنوبی صبح امروز با دکترعبدالحسن مقتدایی استاندار خوزستان دیدار و گفت و گو کرد.
سفیر آفریقای جنوبی در این دیدار از مذاکره با یک ایرلاین ایرانی برای پرواز مستقیم ایران - آفریقای جنوبی خبر داد.

وی در حاشیه نخستین روز سفر خود به خوزستان و نشست با استاندار خوزستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا به همکاری مشترک بین آفریقای جنوبی و خوزستان گفت: باتوجه به ظرفیت های خوبی که در این استان وجود دارد سعی داریم همکاری خوبی در بخش های مختلف اقتصادی نظیر کشاورزی، گردشگری، پتروشیمی و گازی داشته باشیم.

وی افزود: کشاورزی خوزستان بسیار مطلوب است و امید می رود سفر دو روزه ما به خوزستان تنها یک بازدید نباشد و به تعاملات اقتصادی خوبی منجر شود.

سفیر کشور آفریقای جنوبی در ایران ادامه داد: با توجه به شرایط مطلوبی که در کشور ایران شاهد هستیم می توانیم در زمینه های مختلفی نظیر آموزش، تحصیلی و گردشگری همکاری خوبی داشته باشیم.

وی به همکاری مشترک دو کشور و بویژه خوزستان در زمینه مهمان داری و مهمان پذیری و آموزش آنها اشاره کرد و گفت: از پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کشور ایران یکی از مقصدهای مهم برای گردشگران به شمار رفته و این قابلیت وجود دارد که این کشور با آفریقای جنوبی همکاری خوبی در حوزه گردشگری داشته باشد.

دیدار با استاندار خوزستان، حضور در نشست صنایع و اتاق بازرگانی اهواز، دیدار با فرماندار آبادان و بازدید از بنادر و کشتیرانی آبادان و خرمشهر و بازدید از شیلات و پرورش میگو از جمله برنامه های سفیر کشور آفریقای جنوبی در روزهای یکشنبه و دوشنبه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار