برگزاری اولین جلسه دبیران تربیت بدنی در ناحیه یک ری

اولین گردهمایی دبیران تربیت بدنی ناحیه یک شهرری با حضور ، معاون پرورشی وتربیت بدنی وکارشناس تربیت بدنی در سالن جلال آل احمد این ناحیه برگزار شد.

کد مطلب: ۴۳۴۸۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران،در این جلسه که با حضور دبیران تربیت بدنی همراه بود،ملکی ، معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک ری ، در سخنانی با اشاره به اهمیت جایگاه معلمان تربیت بدنی در مدارس گفت : علاقمندی بالای دانش آموزان نسبت به دبیران ورزش می تواند در حل بسیاری از ناهنجاری ها و مشکلات جسمی و روحی وروانی دانش آموز ان راهگشا باشد.

وی در رابطه باتنوع استعداد در دانش آموزان کشور گفت: استعداد یابی در مدارس باید مورد توجه و اهتمام قرار بگیرد ،تا این استعدادها در آینده به عنوان سرمایه های ورزشی کشور مورد استفاده قرار گیرند.

ملکی،از راه اندازی مرکز حرکات اصلاحی در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری خبردادو افزود: با توجه به ناهنجاری های جسمی و حرکتی در برخی از دانش آموزان راه اندازی این مرکز وحضور متخصصین در آن می تواند گام موثری در شناسایی و کمک به حل مشکل این نوع دانش آموزان کند.

نعمتی ،کارشناس تربیت بدنی ناحیه نیز ضمن قدردانی و تشکر از تلاشهای دبیران ورزش گفت : هدف از ورزش تنها ارتقاء سطح سلامت دانش آموزان نیست بلکه ورزش تربیت بدنی ، بستری برای آمادگی دانش آموزان در زندگی اجتماعی است.

شایان ذکراست درپایان همایش به برگزارگنندگان المپیادورزشی لوح سپاس تقدیم شد .

/خبرنگار:الهام مرادی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار