معاون خدمات شهری شهرداری ساوه در گفت و گو با پانا:

829 مورد پاکسازی و رفع سد معبر در خیابان های سطح شهر ساوه انجام شد

معاون خدمات شهری شهرداری ساوه گفت: با تلاش واحدهای کنترل و نظارت مناطق یک و دو شهرداری در آبان ماه سالجاری 829 مورد پاکسازی و رفع سد معبر در خیابان ها و معابر سطح شهر انجام شد.

کد مطلب: ۴۳۳۱۳۳
لینک کوتاه کپی شد

مصطفی احمدی در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: همچنین در اجرای عملیات پاکسازی معابر ساوه، بیش از 106 مورد از اقلام سد معبری از جمله تابلو، لاستیک، پلاکارد، بنر و ... که عمدتاً توسط واحدهای صنفی ایجاد شده بودند، جمع آوری شد.

وی هدف از اجرای پاکسازی معابر را تسهیل در رفت و آمد شهروندان و حفظ حقوق آنان عنوان کرد و اظهار داشت: پاکسازی معابر مناطق یک و دو با هماهنگی نیروی انتظامی به منظور در اختیار قرار گرفتن مأموران اجرایی می شود و هر عاملی که موجب کندی یا توقف عبور و مرور در سطح گذرگاه های عمومی اعم از خیابان، کوچه، پیاده‌رو و دیگر اماکن شود به عنوان سد معبر اطلاق می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری ساوه با اشاره به تبصره یک بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها، بیان کرد: سد معابر عمومی و اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آنها، میدان ها، پارک‌ها و دیگر اماکن عمومی برای کسب و سکونت ممنوع اعلام شده ‌است.

احمدی ابراز داشت: اجرای عملیات پاکسازی معابر از وجود مواردی که باعث اخلال در عبور و مرور راحت شهروندان از بسترهای عمومی می شوند از اولویت های مهم این حوزه است.

وی صدور 226 اخطار کتبی سد معبر، 357 مورد جرائم خودروهای سد معبر، 15 مورد جمع آوری ادوات مزاحمت های صوتی، 12 مورد جمع آوری ادوات بنایی، 16 مورد پلمپ ساخت و سازهای غیر مجاز، 19 مورد رفع آثار ساخت و سازهای غیرمجاز و 48 مورد جلوگیری از ساخت و ساز های غیر مجاز را از دیگر فعالیت های واحد کنترل و نظارت مناطق دوگانه شهرداری ساوه در مهرماه امسال عنوان کرد.

معاون خدمات شهری شهرداری ساوه مشارکت عمومی در رفع معضلات شهری را موثر دانست و خواستار بیان هرگونه تخلف شهری به ویژه سد معبر از سوی شهروندان به مسئولان ذیربط شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار