افتتاحیه جشن شیر مدارس درشهرستان قدس

جشن افتتاحیه شیر مدارس شهرستان قدس در مدرسه دخترانه فتح برگزار شد.

کد مطلب: ۴۲۹۸۶۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از شهرستان های استان تهران، در این مراسم محمدرضا بهمنش مدیریت آموزش و پرورش، محمد قاسمی معاونت پرورشی، صادق محمدی معاونت پشتیبانی، خزائی عضو شورای اسلامی شهر، مدیر، همکاران فرهنگی و دانش آموزان مدرسه فتح شرکت داشتند.

محمدرضا بهمنش ، در سخنانی ،ضمن تشکر از مدیر و کادر مدرسه فتح گفت: بحث سلامت افراد به سلامت جامعه منتهی می شود. اطلاح و بهبود الگوی تغذیه یکی از مواردی است که هر چه قدر بیشتر مورد ملاحظه قرار گیرد، در آینده جسمی جامعه مفید خواهد بود.

وی ادامه داد: شما دانش آموزان در این سن به نوشیدن شیر نیاز دارید تا از جسمی سالم برخوردار بشوید. تاثیرات شیر در رشد شما تاثیر مستقیم دارد و می تواند شما را در فعالیت های روزانه و تحصیلی قوی یاری کند،مخصوصا در مقطع ابتدایی که رشد شما بسیار زیادتر است و اسکلت بدن در حال شکل گیری است.

سپس صادق محمدی، معاونت پشتیبانی گفت: مصرف شیر تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت آموزشی شما دانش آموزان داردوتلاش همه ما، معلمان شما و والدین این است که تنی سالم داشته باشید، تا بتوانید در سلامت کامل به تحصیل بپردازید.

در ادامه دانش آموزان با اجرای حرکات نمایشی ورزشی و حمل پرچم شیر غذای کامل پرداختند و دانش آموزان با لباس های محلی در چادرهای سنتی به پخت غذا مشغول بودند.

شایان ذکر است ،مدعوین از نمایشگاه کارهای دستی پس ماند لیوان های شیر، نقاشی همگانی دانش آموزان روی ظروف سفالی و نمایشگاه غذای سالم دانش آموزان بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار