نهضت جدید ورزش کارکنان در راه است

دکتر شعبانی بهار، خبرداد: در صورت تصویب تشکیلات ورزش کارکنان در شورای عالی ورزش، نهضت جدیدی برای ورزش کارکنان ایجاد خواهد شد.

کد مطلب: ۴۲۷۳۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزاش پانا شهر تهران ، دکتر غلامرضا شعبانی بهار با بیان این که ورزش کارکنان یکی از برنامه های اولویت دار دولت و معاونت ورزش همگانی وزارتخانه است، گفت: تلاش گسترده ای برای احیای این حوزه و ایجاد شور و نشاط بین کارمندان صورت گرفته است.

وی با اشاره به این نکته که در بحث ورزش کارکنان دو کار عمده توسط معاونت ورزش همگانی وزارتخانه در حال انجام است، افزود: یکی این که تلاش می کنیم از لحاظ ساختاری با مطالعاتی که با سازمان مدیریت انجام داده ایم، در همه دستگاه های اجرایی یک نفر به عنوان متولی ورزش منصوب شود تا ما به واسطه آن برنامه های توسعه ای خود را در این بخش، رصد و هماهنگ کنیم.

دکتر شعبانی بهار در عین حال گفت: امیدواریم این طرح در شورای عالی ورزش کشور تصویب شود که در این صورت نهضت جدیدی برای ورزش کارکنان ایجاد خواهد شد.

معاون ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان دومین اقدام را برگزاری مسابقات کارکنان دولت عنوان کرد و افزود: در ماه جاری اولین دوره ملی این رقابت ها در دو بخش زنان و مردان برگزار می شود.

وی با بیان این که این مسابقات در 10 رشته به صورت متمرکز برگزار می شود، گفت: هماهنگی و مکاتبات لازم انجام شده است که جزئیات این طرح به زودی اطلاع رسانی خواهدشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار