فراخوان سرودها و آواهای انقلابی بسیج هنرمندان همدان

مسئول بسیج هنرمندان همدان از فراخوان سرودها و آواهای انقلابی بسیج هنرمندان همدان خبر داد.

کد مطلب: ۴۲۶۱۱۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا ازاستان همدان، رسول کرمی با اشاره به فراخوان سرودها و آواهای انقلابی بسیج هنرمندان همدان اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی استعدادهای جدید، جوان، خلاق و متعهد و برنامه‌ریزی برای رشد آنها برگزاری می‌شود.
وی افزود: گشودن دریچه‌های تازه در رویکرد سرود آواهای انقلابی و ایجاد بسترهای همکاری با دیگر هنرها نیز از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره است.
مسئول بسیج هنرمندان همدان گفت: این جشنواره در زمینه موضوعاتی از قبیل روز شهرستان، سبک زندگی ایرانی - اسلامی، زندگی و سیره اهل بیت عصمت و طهارت، بسیج، ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: از دیگر موضوعات جشنواره نیز می‌توان به موضوع بسیج در مواجهه با فتنه - 9 دی سالـروز بصیـرت، شهید با مفهوم عام یا با اشاره ویژه به شهدای انقلاب، شهدای ترور، شهدای دفاع مقدس، شهدای هسته‌ای، مقابله با جنگ نرم و شبکه‌های ماهواره‌ای و رسانه‌ای استکباری علیه جمهوری اسلامی ایران و وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه‌های تکفیری اشاره کرد.
کرمی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان می‌تونند آثار خود را تا 25 بهمن ماه سال جاری به مراکز کانون بسیج هنرمندان شهرستان‌ها ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار