استاندار چهارمحال و بختیاری :

ستاد مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری در آماده باش كامل قرار بگیرد

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد مدیریت بحران بحران استان و شهرستان ها باید در آماده باش كامل قرار بگیرد.

کد مطلب: ۴۲۵۷۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان چهارمحال و بختیاری، قاسم سلیمانی دشتكی در شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری با حضور فرمانداران، بخشداران و رابطان مدیریت بحران استان در شهرستان ها اظهار داشت: با توجه به نزدیكی بارش ها، باید در تمامی شهرستان ها و بخش های تابعه استان كشیك های ستاد مدیریت بحران حضور داشته باشند.
وی تأكید كرد: چهارمحال و بختیاری به خاطر شرایط كوهستانی، جغرافیایی و اقلیمی، در شرایط خاصی قرار دارد و جزو استان های حادثه خیز به شمار می رود.
سلیمانی دشتكی افزود: قرارگیری چهارمحال و بختیاری در معرض حوادث طبیعی مانند زلزله، ریزش كوه، جاری شدن سیل و رانش، ضرورت و اهمیت حضور كشیك های ستاد مدیریت بحران در نقاط مختللف استان را افزایش می دهد.
وی به نزدیكی برگزاری آیین های مربوط به اربعین حسینی اشاره و تصریح كرد: فرمانداران و بخشداران باید نسبت به برنامه ریزی برای حفظ امنیت مكان های تاریخیف سیاسی، مذهبی و اجتماعی اقدامات لازم را انجام دهند.
رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری بیان داشت: البته وضعیت استان از نظر امنیتی مطلوب است.
وی همچنین به نزدیكی زمان برگزاری انتخابات اشاره و اضافه كرد: تمامی مسوولان اجرایی مربوطه در این بخش، باید زمینه برگزاری انتخابات سالم با حضور گسترده و پرشور مردم را فراهم كنند.
سلیمانی دشتكی عنوان داشت: به منظور جلوگیری از بروز هرگونه شائبه، فرمانداران، بخشداران و مدیران دستگاه های اجرایی استانی و شهرستانی، حق ندارند همراه با نمایندگان مجلس شورای اسلامی و یا كاندیداهای احتمالی به جایی بروند.
وی اظهار كرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید برای انجام تمامی عزل و نصب های مدیریتی در شهرستان ها با فرمانداران هماهنگ باشند.
استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: نمایندگان كنونی مردم استان در مجلس شورای اسلامی، در قانون گذاری و تلاش برای پیگیری مسائل مهم، همراهی خوبی با مدیریت ارشد این استان داشته اند.
وی بیان كرد: هیچ كدام از مدیران دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری حق ندارند در محیط اداری نشست های خصوصی با كاندیداهای احتمالی داشته باشند.
سلیمانی دشتكی یادآور شد: تا قبل از برگزاری انتخابات در سال جاری، هیچ گونه تقسیمات سیاسی صورت نمی گیرد.
وی عنوان كرد: نهادینه كردن فرهنگ همدلی و تعامل برای رسیدن سریع تر به پیشرفت و توسعه همه جانبه چهارمحال و بختیاری، یكی از اقدامات مهم مسوولان و قشرهای مختلف مردم در زمان فعالیت دولت یازدهم به شمار می رود.
گفتنی است، انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند سال جاری به صورت همزمان در كشور برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار