همایش بزرگ منادیان تربیت برگزار شد

همایش منادیان تربیت با هدف بالا بردن توانایی و ظرفیت افزایی معاونین و مربیان پرورشی و مشارکت هدفمند برای تربیت نسل پویا در اردوگاه فاطمه الزهرا (س) شهرستان زاهدان برگزار شد .

کد مطلب: ۴۲۳۳۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از سیستان و بلوچستان، علیرضا نخعی مدیر کل آموزش و پرورش استان در این همایش ضمن تقدیر و تشکر از معاونین و مربیان پرورشی حاضر در جلسه گفت: نهاد مقدس امور تربیتی صدقه جاریه شهیدان رجایی و باهنراست و برگزاری همایش منادیان تربیت تجدید میثاقی با این شهیدان عزیز و بزرگوار است.

وی خاطر نشان کرد : فعالیت ها و تلاش شما برای دانش آموزان ستودنی است ضمن اینکه در سال های اخیردر زمینه تربیتی و پرورشی فعالیت های بزرگی صورت گرفته است و امور تربیتی موفقیت های چشمگیری داشته است.

سرگلزایی مقدم معاون پرورشی و فرهنگی استان نیز در این جلسه گفت:مربی باید مقبول و محبوب باشد و دانش آموزان را یار و یاور خود بداند و دیدگاه دانش آموز باوری داشته باشد تا بتواند مهارت های دوستی و زندگی رابا ساحت های شش گانه به دانش آموزان ارائه دهد.

میری معاون پرورشی و تربیت بدنی ناحیه یک زاهدان نیز درباره برگزاری این همایش گفت: با هدف رشد و ارتقای سطح علمی که امروزه مهم ترین دغدغه دانش آموزان و اولیای آنان می باشد این همایش برگزار شد . وی با اشاره به هجمه های شدید فرهنگی از طریق شبکه های اجتماعی بر علیه دانش آموزان بیان کرد: پرورش روحیه سالم اجتماعی و تمرین برای تعلیم خود باوری دانش آموزان از مواردی است که در این همایش به آن پرداخته می شود.

گفتنی است این همایش با دو موضوع پرورشی و آموزشی در پنج کارگروه برگزار شد

شایان ذکر است ایجاد شور و نشاط آموزشی و تربیتی به صورت یک اردوی تفریحی و بکارگیری توانایی مربیان برای آموزش سایر معاونین و مربیان از برنامه های کارگروهای این همایش بوده است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار