استقرار راهداران درمحورهای ارتباطی شهرستان مراغه

رئیس اداره راه وشهرسازی مراغه از استقرار راهداران در محورهای ارتباطی این شهرستان خبرداد .

کد مطلب: ۴۲۱۵۱۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی،ناصر حمیدی اظهارداشت : هم اکنون دو گروه ثابت و سیار در محل اداره و راهدارخانه محور مراغه - هشترود مستقر شده اند که با توجه به وضعیت هوا، تعداد این گروه ها تا پنج مورد افزایش می یابد .
وی با بیان اینکه طرح امدادی راهداران در فصل زمستان نیز از 25 آذر امسال آغاز می شود، یادآور شد: این گروه ها مجهز به خودروهای مختلف سبک و سنگین هستند و در هر گروه نیز بیش از 10 نفر فعالیت می کنند .
رئیس اداره راه و شهرسازی مراغه گفت : هدف از استقرار این گروه ها، خدمت رسانی بهتر به مسافران و کاهش تلفات و تصادف های جاده ای در مسیر مراغه - هشترود است .
حمیدی ادامه داد: محور مراغه - هشترود از محورهای کولاک گیر منطقه است که احتمال بروز کولاک در این محور از آبان هر سال تا 20 فروردین سال بعد وجود دارد .
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته در این محور 16 روز برف باریده و در پی آن 32 روز محور مراغه - هشترود شاهد بروز کولاک بود، افزود : عمده مناطق کولاک گیر این محور شامل کیلومتر 10 تا 15، کیلومتر 18 تا 20 و 30 تا 51 از سمت مراغه به هشترود است که بیشترین و سنگین ترین کولاک ها در کیلومتر 30 تا 51 مشاهده می شود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار