تور دوچرخه سواری ˝خزر تا خلیج فارس˝ از نوش اباد دیدن می کنند

تور دوچرخه سواری ˝خزر تا خلیج فارس˝ موسوم به تور نوشهر تا بوشهر از آثار تاریخی نوش آباد دیدن می کنند

کد مطلب: ۴۲۰۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از کاشان ،مدیر عامل انجمن دوستداران آثار تاریخی و مفاخر فرهنگی نوش آباد گفت: تور دوچرخه سواری "خزر تا خلیج فارس" موسوم به تور نوشهر تا بوشهر از آثار تاریخی نوش آباد دیدن می کنند.
"حمید سقایی" افزود: این گروه دوچرخه سواربا هدف معرفی کنوانسیون 2017 و همچنین ارائه پیام "تدبیر برای آب، ورزش برای زندگی" از نوشهر سفر خود را آغاز کرده، عصر روز شنبه وارد کاشان شده و روز دوشنبه نیز وارد شهر تارینوش آباد خواهد شد.
وی اظهار داشت: در این طرح 15 تن از راهنمایان گردشگری کشور مسافتی بیش از یک هزار و 400 کیلومتردر مسیر گردشگری شهرهای نوشهر، تهران، کاشان، اصفهان، شیراز و بوشهر را با دوچرخه رکاب می زنند.
به گفته وی، کنوانسیون بین‌المللی راهنمایان گردشگری از ششم بهمن سال گذشته به مدت چهار روز در شهر پراگ‌ به عنوان پایتخت فرهنگی اروپا با حضور350 راهنما از 41 کشور دنیا برپا شدو در پایان این نشست، ایران موفق به کسب میزبانی این کنوانسیون جهانی در سال 2017 در برابر رقبایی چون دانمارک و سنگاپور شد.
یکی از فعالان گردشگری کاشان نیز گفت: کاروان دوچرخه سواری خزر تا خلیج فارس، ساعت 16 روز شنبه مورد استقبال فعالان گردشگری این شهرستان قرار گرفتند و کاشان گردی و بازدید از شهرنیاسر و مشهد اردهال از برنامه های این تور در روز یکشنبه 17 آبان خواهد بود.
"اکبر رضوانیان" افزود: میزبانی این کنوانسیون، دستاوردی بزرگ بود که با کوشش و همدلی اعضای سازمانهای مردم نهاد گردشگری به وقوع پیوست و امیدواریم بتوانیم با اجرای آن نیز، تحولی در صنعت گردشگری کشور عزیزمان از حالت محلی به سطح جهانی ایجاد کنیم.
به گفته وی، حمایت های مادی و معنوی دستگاههای دولتی از مجریان کنوانسیون 2017 راهنمایان گردشگری، می تواند منجر به تحولی مثبت و تاثیر گذار در عرصه گردشگری کشور شود
شهرتاریخی نوش آباد که در 5 کیلومتری شمال کاشان قرار گرفته یکی از 5 شهر کوچک گردشگری است که مجموعه شهرزیرزمینی نوش اباد به عنوان بزرگترین معماری دستکند جهان از جمله آثار دیدنی این شهر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار