برگزاری یادواره شهدای دانش آموز با حضور پدر شهید فهمیده در قم

یادواره شهید رضا سلیمانی ابهری و شهدای دانش آموز همزمان با هفته بسیج دانش آموزی باحضور خانواده معظم شهید فهمیده در گلزار شهدای قم برگزار شد.

کد مطلب: ۴۱۹۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از قم، در یادواره شهید شاخص رضا سلیمانی و شهدای دانش آموز استان قم که با حضور جمعی از مسئولان سپاه، بسیج دانش آموزی و آموزش و پرورش و تعدادی از واحدهای مقاومت پیشگامان در جوار مزار شهدا برگزار شد، حسن مالکی نژاد برادر دانش آموز شهید حسین مالکی نژاد، ضمن بیان ویژگی های شخصیتی و سلوک معنوی برادر شهیدش، به ذکر سلام و مصیبت در رثای حضرت اباعبد الله الحسین (ع) و شهدای کربلا پرداخت.

همچنین دختر شهید غواص حجت الاسلام شیخ شعاعی، متن نگارش شده توسط پدرش خطاب به وی را برای حاضرین قرائت کرد.

در پایان این مراسم پدر بزرگوار شهید محمدحسین فهمیده خطاب به دانش آموزان نسل چهارم انقلاب در قالب چند توصیه نکاتی را ایراد نمود.

اهدای شاخه های گل به یاد 36 هزار شهید دانش آموز کشور به خانواده های معظم شهدا توسط مسؤلان و دانش آموزان و گرفتن عکس یادگاری، از بخش های پایانی مراسم بود که به همت آموزش و پرورش نواحی یک و چهار قم و سازمان دانش آموزی استان برگزار گردید.

سید جواد میرهادی مسئول سازمان دانش آموزی استان و خانواده های شهید مالامیری و سلیمانی ابهری از جمله سایر شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار