معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان:

آغاز توزیع شیر رایگان در سطح مدارس استان زنجان

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: شیر رایگان از در سطح مدارس این استان توزیع می شود.

کد مطلب: ۴۱۰۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا زنجان، یعقوبعلی عبادی افزود: سال تحصیلی 94 - 95 توزیع شیر رایگان در مدارس شهری ناحیه یک ودو زنجان درقالب شیر پاستوریزه ، از 20 مهر ماه آغاز شده است .

" یعقوبعلی عبادی " گفت: جامعه هدف برای توزیع شیر رایگان در سطح این استان کلیه دانش آموزان دوره ( ابتدایی، متوسطه دوره اول؛ متوسطه دوره دوم ) دولتی وغیردولتی، مراکز شبانه روزی کودکان بی سرپرست تحت پوشش سازمان بهزیستی، پیش دبیتانی های ضمیمه هم زمان مدارس ابتدایی دولتی وغیردولتی وکارکنان شاغل در واحدهای مذکور اعلام نمودنند .

عبادی تاکید کرد: با فراهم شدن امکانات و تلاش های صورت گرفته، نوبت توزیع شیر در بین جامعه هدف از 42 نوبت سال گذشته به 50 نوبت در سال جاری افزایش خواهد یافت .

وی اظهارکرد: برنامه توزیع شیر در بین دانش آموزان جامعه هدف به صورت رایگان با اهداف افزایش توان فیزیکی و فکری دانش آموزان و داشتن جامعه ای سالم، کاهش سو تغذیه و فقر، بهداشت و کاهش هزینه های درمان، ارتقای اصلاح الگوی مصرف و افزایش مصرف شیر و لبنیات و افزایش سلامت و رشد جامعه اجرا می شود .

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با تاکید بر اینکه توزیع شیر رایگان در مدارس از برنامه های بسیار ارزشمند است، گفت: باید استفاده از شیر در بین خانواده ها و دانش آموزان فرهنگ سازی شود تا دانش آموزان رغبت بیشتری به استفاده از آن داشته باشند .

عبادی افزود: در مناطق دور دست استان زنجان توزیع شیر رایگان به صورتاستریل با مدت انقضا شش ماه و در مدارس شهری نواحی یک ودو زنجان شیر پاستوریزه خواهد بود.

/طوماری/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار