مدیر کانون فرهنگی تربیتی غدیر بندرعباس به پانا خبر داد: :

جشنواره مجسمه های شنی در ساحل غدیر بندرعباس برگزار شد

مدیر کانون فرهنگی تربیتی غدیر بندرعباس گفت : نخستین جشنواره مجسمه های شنی از 11 تا 17 مهرماه در کنار ساحل غدیر بندرعباس با همکاری انجمن هنرهای تجسمی دانش آموزان استان هرمزگان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس برگزار شد .

کد مطلب: ۴۰۸۴۰۱
لینک کوتاه کپی شد

کرامت بلالی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت : نخستین جشنواره مجسمه های شنی از 11 تا 17 مهرماه در کنار ساحل غدیر بندرعباس با همکاری انجمن هنرهای تجسمی دانش آموزان استان هرمزگان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس برگزار شد .

وی هدف از این جشنواره را کشف و شناسایی استعدادهای دانش آموزان و استفاده از ظرفیت ساحل در کنار دریا ، معرفی ظرفیت ها و پتانسل های دریا ، ارتباط و تعامل با عموم مردم عنوان کرد .

بلالی افزود : تعدادی از فرهنگیان و دانش آموزان در این جشنواره مشارکت کرده و کار ساخت مجسمه را انجام دادند که قسمتی از سایت ، مختص فرهنگیان و دانش آموزان استان بود .

وی تاکید کرد : در بین فرهنگیان و دانش آموزان هنرمندان شاخص در حوزه تجسمی وجود دارند که بدنبال شناسایی دانش آموزان و فرهنگیان خلاق هستیم.

انجمن هنرهای تجسمی دانش آموزان و فرهنگیان شهریور ماه امسال با حضور معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در محل کانون غدیر بندرعباس افتتاح شد که این اولین کار حرفه ای بعد از نمایشگاه گالری کار تیمی انجمن با همکاری هنرمندان دانش آموز و فرهنگی سراسر استان هرمزگان است .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار