مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران خبر داد؛

بهره برداری از 120 مدرسه جدید با بیش از یک هزار کلاس درس شهرتهران

خبرگزاری پانا:مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران همزمان با آغاز سال تحصیلی جدیداز احداث120 مدرسه جدید با بیش از یک هزار کلاس درس در استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۴۰۶۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، داریوش ورناصری گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان تهران با همکاری دولت و خیرین مدرسه ساز ،دانش آموزان از اول مهرماه در 120 مدرسه جدید در سطح استان تهران مشغول به تحصیل شدند.
وی بیان کرد: این مدارس با یک هزار و 432 کلاس درس با زیربنایی معادل 201 هزار و 575 متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک هزار و 700 میلیارد تومان تحویل ادارات کل آموزش و پرورش شهر تهران و آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران شده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران ادامه داد: از این مدارس تعداد 57 مدرسه به همت خیرین مدرسه ساز و مشارکت های مردمی در سطح استان احداث شده و مابقی از طریق اعتبارات دولتی در سطح استان تهران احداث شده است.
وی با بیان اینکه از این مدارس تعداد 15 مدرسه در سایت های مسکن مهر استان تهران احداث شده است خاطرنشان کرد: با تلاش های انجام شده میزان فضاهای آموزشی ایجاد شده جوابگوی تعداد دانش آموزان در سایت های مسکن مهر است اما با توجه به اینکه منازل مسکونی مرحله به مرحله به مردم واگذار می شود نیاز است همه ساله 70 تا 75 مدرسه در سایت های مسکن مهر استان تهران احداث شود.
ورناصری تامین فضاهای آموزشی در سایت های مسکن مهر استان تهران را بسیار مهم و ضروری دانست و افزود: تا پایان امسال 60 مدرسه جدید در سایت های مسکن مهر استان تهران احداث می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار