همزمان با دومین روز از هفته ناجا

مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور محلات افتتاح شد

خبرگزاری پانا: همزمان با دومین روز از هفته نیروی انتظامی مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور فرماندهی انتظامی شهرستان محلات به بهره برداری رسید.

کد مطلب: ۴۰۶۰۸۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، فرمانده انتظامی شهرستان محلات در این مراسم افزود: هم اکنون کنترل ترافیک معابر و کنترل رفت و آمد از طریق مرکز کنترل ترافیک قابل انجام است و در حال پیگیری به منظور طی روال قانونی ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی از طریق مرکز مانیتورینگ فوق می باشیم.

فرامرز گودرزی ادامه داد: نصب 5 دوربین براساس ماده 3 قانون جدید راهنمایی و رانندگی توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر محلات در نقاط مدنظر نصب شد که علاوه بر جانمایی مناسب صورت گرفته، کیفیت دوربین ها نیز قابل قبول می باشد.

وی اظهار داشت: در طرح توسعه باید نگاه ویژه ای به این مقوله کرد تا با نصب دوربین های بیشتر در سطح شهر تمامی مسیرهای محلات پوشش داده شود تا بهره برداری های لازم از این ابزار به عمل آید؛ در حال حاضر ثبت تخلفات راهنمایی و رانندگی به دلیل احتمال بروز خطا و تضییع حقوق شهروندان به صورت دستی انجام نخواهد گرفت و پس از اخذ مجوزات لازم این فرآیند به شکل مکانیزه اجرا می شود.

شهردار شهر محلات نیز با اشاره به یکی از وظایف شهرداری به منظور اختصاص خدمات مورد نیاز در این حوزه گفت: از محل منابع راهنمایی و رانندگی مبالغی در اختیار شهرداری قرار می گیرد که شهرداری محلات با اختصاص اعتباری معادل یک میلیارد و 700 میلیون ریال اقدام به تهیه و نصب دوربین کنترل ترافیک در سطح شهر کرد.

جلال آقارضایی افزود: در این راستا 600 میلیون ریال از اعتبار فوق از محل منابع راهنمایی و رانندگی و یک میلیارد و یکصد میلیون ریال نیز از بودجه شهرداری هزینه شد که نحوه جانمایی دوربین ها پس از انجام مشورت با راهنمایی و رانندگی و طرح در شورای ترافیک شهرستان وارد فاز اجرا و نصب شد.

وی از ادامه دار بودن این طرح در آینده خبر داد و اظهار داشت: در طرح توسعه پروژه نصب دوربین در سطح شهر، پس از ارزیابی و انجام جانمایی محل های جدید بر تعداد دوربین های نصب شده در محلات از محل ردیف اعتبارات پیش بینی شده افزوده خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار