همایش دانش آموزی غدیر شناسی در شهرستان اسلامشهر

خبرگزاری پانا : همایش دانش آموزی غدیر شناسی با حضور کارشناس اداره قرآن ، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورشی شهرستان اسلامشهر برگزار گردید .

کد مطلب: ۴۰۵۷۷۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، در این همایش که کارشناسان و مسئولان قرآن ، عترت و نمازو جمعی از دانش آموزان دوره دوم متوسطهشهرستانهای رباط کریم، بهارستان 1و2 ، چهاردانگه و اسلامشهردر آموزشگاه مشکوه نور شهرستان برگزار گردید، اخوان، معاونت پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی به تبیین واقعه غدیر خم پرداخت .

وی عید غدیر خم را مبنا و شروع مکتب تشیع و ادامه دادن راه پیامبر اسلام (ص) دانست و افزود:پیامبر مکرم اسلام در روز غدیر ، ازحضرت علی (ع) به عنوان جانشین و وصی خود نام برد و با این جانشینی ، دین مبین اسلام را پویا نمود.

اخوان ، به سایر مناسبت ها در روز غدیر خم نیز اشاره و تصریح کرد:خداوند متعال 73 لقب دارد و 72 لقب توسط پیامبر اسلام (ص) به حضرت علی (ع) در این روزاهداشد و خاطر نشان نمود، جانشینان پیامبران الهی در این روز تعیین شدند و آیه محبت نیز در این روزبر پیامبر اسلام نازل شد .

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در بخش دیگری از بیاناتش گفت : اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول این سالیان با پیروی از دین مبین اسلام و مکتب تشیع و توجه به اصل ولایت بوده و تدبیر امام راحل در طول هشت سال دفاع مقدس و سرافرازی جمهوری اسلامی در صحنه های کنونی جهانی و مذاکرات هسته ای نتیجه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) میباشد .


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار