فرماندهی انتظامی زنجان:

89 عنوان برنامه اصلی توسط نیروی انتظامی زنجان برگزار می شود

خبرگزاری پانا: فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: 89 عنوان برنامه اصلی به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی در سطح این استان برگزار می شود.

کد مطلب: ۴۰۴۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، 89 عنوان برنامه اصلی توسط نیروی انتظامی زنجان برگزار می شود

سردار علیرضا صالحی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: 11تا 17 مهر جاری به عنوان هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده و همه ساله در سراسر کشور برنامه های مختلفی به همین مناسبت اجرا می شود .

وی شعار امسال بزرگداشت هفته نیروی انتظامی را اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش، ذکر و اظهار کرد: برای حفظ، برقراری و ارتقا امنیت در سطح جامعه نباید از مردم به عنوان سرمایه های ارزشمند اجتماعی مهم و تاثیر گذار غافل شد .

به گفته سردار صالحی، همایش پیاده روی و کوه پیمایی خانوادگی، دیدار فرماندهان و مسوولان انتظامی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان، اجرای تواشیح و شرکت کارکنان در نماز جمعه، صبحگاه مشترک، اجرای دمینو ویژه هفته ناجا، جشن مهر و دانش، همایش راهوران، مسابقات فرهنگی، ورزشی، دفاعی و تیراندازی، ملاقات عمومی مردم با فرماندهی، گذر مهر غدیر، ارایه خدمات پزشکی به مردم و کارکنان، افتتاح پروژه های عمرانی، همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک، همایش راهوران محله، تجلیل از نمونه های ترافیکی، اجرای طرح مردم یاری، غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا، نمایشگاه بصریت افزایی، تجلیل از حافظان قرآن کریم و خانواده شهدا، رزمایش شهری موتورسیلک سواران قانونمند، نشست مشترک با قوه قضاییه و نمایندگان مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی، همایش پلیس و اصناف، ورزش صبحگاهی و اهدا خون ازجمله این برنامه ها می باشد .

فرماندهی انتظامی استان زنجان همدلی، همزبانی، تعامل و همکاری میان مردم و پلیس را در ارایه خدمات سریع و مناسب و حفظ و برقراری امنیت لازم و ضروری خواند و با بیان اینکه همدلی و همزبانی به معنی نزدیکی فرهنگ ها، باورها و اعتقادات است گفت: نقدها باید منطقی و منصفانه و سازنده باشد و نباید مانع همگرایی و همزبانی شود .

سردار صالحی با تاکید براینکه هیچ اقدامی خارج از بستر امنیت انجام نمی شود افزود: اگر امنیت محقق شد اسباب آرامش و آسایش نیز کارآمد خواهد بود و در غیر این صورت لذت بخش و قابل بهره برداری نخواهد بود .

وی اظهار کرد: احساس امنیت از خود امنیت نیز مهم تر است و به حتم بدون همکاری و تعامل سایر دستگاه ها در ایجاد امنیت موفق نخواهیم شد .

سردار صالحی با اشاره به اینکه اساس و رکن اصلی امنیت، مردم هستند و پلیس رضایتمندی و خواسته های به حق مردم را در دستور کار خود قرار داده است افزود: نیروی انتظامی زنجان در بحث پیشگیری ها، کشفیات، عدم وقوع جرایم خشن، کاهش تصادفات رانندگی، اعمال قانون، مبارزه با مواد مخدر و برهم زنندگان نظم و امنیت در جامعه، خوب عمل کرده است که این نشان از اقتدار و توانمندی بالای پلیس می باشد .

وی اظهارکرد: افزایش قابل توجه کشفیات مواد مخدر، مشروبات الکلی و کالای قاچاق، کاهش 12 درصد مرگ و میرهای ناشی از وقوع تصادفات رانندگی، 36 درصدی مغازه، 22 درصدی منزل، 30 درصد اتومبیل و 19 درصدی موتورسیکلت از جمله فعالیت های نیروی انتظامی زنجان در شش ماهه نخست سالجاری می باشد .

صالحی یادآور شد: از ابتدای سال تاکنون چهار فقره قتل در استان زنجان رخ داده است که با تلاش و هوشیاری این نیرو، عوامل قتل ها شناسایی و دستگیر شده ند .

وی افزود: نیروی انتظامی زنجان در حوزه فضای سایبری نیز پنج هزار و 600 طرح مبارزه ای با شبکه های ضد فرهنگی را در طول سالجاری اجرا کرده و بهتر است مردم نیز با ارتقا سطح آگاهی و هوشیاری های خود پلیس را در کاهش جرایم سایبری یاری بیشتری دهند.

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار