اعلام برنامه ها و طرح های معاونت آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان

خبرگزاری پانا: مدیران مدارس ابتدایی ناحیه یک بهارستان برنامه ها و طرح های معاونت آموزش ابتدایی را بررسی کردند .

کد مطلب: ۴۰۲۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمد علی غفاری معاونت آموزش ابتدایی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در جلسه تخصصی مدیران مدارس ابتدایی به تشریح الگوی مدیریتی پرداخت و گفت : روابط یا ارتباط زمانی متعالی است که تمام اعضا به ماهیت ذاتی و درونی ارتباط خود اهمیت دهند.بدین معنا که هر فردی برای کارایی بیشتر از هیچ کوششی دریغ نورزد.

غفاری در ادامه انواع الگوهای پنجره جوهری را اینگونه بیان داشت که به شرح ذیل می باشد :افراد نوع یک زیاد در مورد خود حرف نمی زنندوآنها ترجیح می دهند دیگران آنها را به دیده شنوندگانی خوب و یا کم حرف بنگرند که اینگونه افراد را درون گرا می نامند.

وی در ادامه افزود:افراد نوع 2 بیشتر شنونده هستند تا متکلم و این دسته نیز زیاد در مورد خود حرف نمی زنند وبعد از اینکه مدتی با این افراد همنشین شدید، آنها تلاش می کنند چیز های زیادی در مورد شما بدانند، اما دوست ندارند شما جیزی در مورد آنها بدانید.

غفاری ادامه داد:افراد نوع 3 زیاد در مورد خود حرف می زنند، اما تمابل و توجهی به واکنش های شما نشان نمی دهند وآنها بیشتر متکلم بوده و کمتر گوش می دهند وشما در مورد آنها چیز های زیادی می دانید، اما آنها چیزی در مورد شما نمی دانند.

وی خاطر نشان کرد،افراد نوع 4 هم دوست دارند اطلاعاتی در مورد خود بدهند و هم اطلاعاتی در مورد شما بگیرند واین افراد خیلی راحت هستند و به آسانی با دیگران درد دل میکنند واین افراد را اصطلاحا برون گرا می نامند.

معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در ادامه به تشریح و اعلام برنامه های شاخه ابتدایی پرداخت که مشارکت در مدیریت و بهبود مدیریت آموزشگاهی ، کیفیت بخشی به شورای آموزگاران ،اجرای برنامه آموزشی تلفیقی فراگیر دانش آموزان با نیاز های ویژه ،ارزشیابی کیفی و توصیفی ،انسداد مبادی بی سوادی ، برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی ، جابربن حیان ، خلاقیت آموزشی ،خواندن و نوشتن برای پایه های دوم تا ششم ، ارتقا آموزش قرآن عناوین آنها بود .

/خبرنگار:زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار