داتا به نفع بیماران دیستروفی و زلزله زدگان کنسرت می‌دهد

خبرگزاری پانا: گروه داتا به رهبری امیرحسین طریقت و خوانندگی سینا سازگاری، به نفع زلزه‌زدگان و بیماران دیستروفی کنسرت می‌دهد.

کد مطلب: ۳۹۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا، گروه داتا 29 دی ماه سال جاری در دوسانس، ساعت 18 و 21، در تالار اندیشه حوزه هنری به نفع بیماران دستروفی و زلزله زدگان آذربایجان به صحنه می رود.

ارکستر داتا از 60 هنرمند تشکیل شده است که چهل نفر از هنرجویان آموزشگاه طریقت و باقی آنها از اعضای ارکستر سمفونیک، ارکستر ملی و گروه کر هستند ، همچنین در این کنسرت سینا سازگاری و حمیدرضا یوسفی به عنوان خواننده با این گروه همکاری می کنند.

در کنسرت ایران سرزمین من، قطعاتی در دستگاه چهارگاه و همایون چون "خوشه چین" از ساخته‌های روح الله خالقی، "خزان عشق"، "برفراز ستاره"، "بازآمدم"، "ساقی نامه"، "چکاد" به یاد استاد پرویز مشکاتیان و قطعه‌ای به یاد استاد حسین تهرانی از جمله این قطعات است. در این کنسرت دو قطعه آذری به نوازندگی اعتبار قلی اف اجرا می شود.

ارکستر گروه داتا یک ارکستر مجلسی است و در آن از سازهای زهی ، پیانو، تار، سه تار، عود، سنتور و همچنین از "نوبانگ" که از سازهای ابداعی گروه طریقت است، استفاده می‌شود .

علاقه مندان برای تهیه بلیت ارکستر گروه داتا می توانند به آموزشگاه طریقت، ققنوس، سیاه و سفید و... مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار