در جریان سفر رییس جمهوری

چند پروژه شاخص راه و شهرسازی در مازندران افتتاح می شود

خبرگزاری پانا: مدیر کل راه و شهرسازی استان مازندران از افتتاح چند پروژه شاخص در حوزه را و شهرسازی در جریان سفر رییس جمهوری به استان خبرداد.

کد مطلب: ۳۹۵۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، حیدر نوروزی در نشست شورای حمل و نقل مازندران که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی برگزار شد افزود: بهره برداری از احداث بیش از 30 کیلومتر بزرگراه، 6 مورد دور برگردان و یک مورد زیرگذر، بهسازی و آسفالت 300 کیلومتر راه روستایی و آغاز بکار مرکز اطلاعات راههای اداره کل و همچنین بهره برداری بیش از 5 هزار واحد مسکن مهر از جمله پروژه های شاخص این اداره کل در جریان سفر رییس جمهوری است.

نوروزی خاطر نشان ساخت: امیدواریم با بهره برداری از این پروژه ها و دیگر پروژه های حوزه حمل و نقل در استان شاهد توسعه بیش از پیش در مازندران باشیم، چرا که با ارتقا حوزه حمل و نقل افق روشنی برای مازندران آباد ترسیم می شود.

وی ادامه داد: شورای حمل و نقل استان به عنوان پیکره وزارت راه و شهرسازی در استان بوده که با دستور مقام عالی وزارت در راستای تفاهم و تعامل بیشتر و پیشبرد اهداف حمل و نقل استان برگزار می شود.

وی گفت: اقدامات و فعالیتهای دستگاههای بخش حمل و نقل در استان در جهت توسعه این بخش در سال گذشته موثر و مثبت بوده که امیدواریم در سال جدید نیز با حمایتهای همه جانبه مسؤلین ارشد استان و وزارتخانه گام های بزرگتر و ارزنده تری را در این استان ولایتمدار برداریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار