از امروز ۸ شهریورماه آغاز شد

بابلسر؛ میزبان نخستین جشنواره عسل طبیعی شمال کشور

خبرگزاری پانا: از امروز نخستین جشنواره تخصصی عسل طبیعی شمال کشور، به میزبانی شهر گردشگری بابلسر در مازندران برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۹۰۷۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، نخستین جشنواره تخصصی عسل طبیعی استان مازندران با شعار پرورش زنبور عسل، اشتغال و کارآفرینی، فرهنگ سلامت غذایی و با اهداف ترویج، اشتغال و کار آفرینی، فرهنگ سلامت غذایی، گنجاندن عسل در سبد غذایی از امروز هشتم الی 17 شهریور ماه با حضور دانشجویان و فارغ‌التحصیلان مرکز در واحد آموزشی شهید حسن‌پور جهاد کشاورزی بابلسر برگزار می‌شود.

دلاور حیدرپور رئیس سازمان جهادکشاورزی مازندران در این خصوص با اشاره به خاصیت بالای عسل در ارتقاء سلامتی انسان، اظهار داشت: نقش موثراین محصول حیاتی درافزایش قوای بدنی انسان مشهود است.

وی افزود: عرضه مستقیم انواع عسل طبیعی، معرفی و عرضه سایر محصولات و فرآوردههای زنبور عسل، ترویج فرهنگ سلامت غذایی و فرهنگ اشتغال و کارآفرینی در عرصه زنبورداری از اهداف اصلی این جشنواره تخصصی است.

گفتنی است این جشنواره با همکاری دانشگاه علمی کاربردی جهاد کشاورزی، شورای اسلامی شهر بابلسر، شهرداری بابلسر و مجتمع آموزش جهاد کشاورزی استان مازندران برگزار می‌شود و علاقه مندان می توانند از ساعت ۱۷ تا ۲۳ روزهای ذکر شده به مرکز آموزش جهاد کشاورزی شهید حسن پور بابلسر مراجعه کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار