در سال تحصیلی آینده انجام می شود :

واگذاری 60 درصد فعالیت های سواد آموزی به بخش غیردولتی

خبرگزاری پانا : جلسه كار گروه واگذاری فعالیت های سواد آموزی به بخش غیردولتی با حضور شركت های خرید خدمات آموزشی و دستگاه های اجرایی خدمات دهنده استان برگزار شد .

کد مطلب: ۳۸۵۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، معاون سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت : در سال تحصیلی 95 - 94 شصت درصد از فعالیت های سوادآموزی به بخش غیردولتی واگذار می شود .


مصطفی محمدزاده افزود : به افراد بیسوادی كه در كلاس سوادآموزی شركت كنند، مبلغ یك میلیون و سیصد و چهل هزار ریال به عنوان پاداش پرداخت می شود.


وی ادامه داد: به افرادی كه معلولیت جسمی دارند و قادر به شركت در كلاس نباشند، مبلغ یك میلیون ریال حق ایاب و ذهاب علاوه بر مبلغ سرانه پرداخت خواهد شد.


محمدرضاقرائی رئیس شوراهای اسلامی استان نیز ضمن اعلام آمادگی شوراهای اسلامی و دهیاری های استان به منظور توسعه سواد و ارتقاء شاخص باسوادی از همكاری بیش از 4000 نفر از اعضای شورای اسلامی و 817 دهیاری با فعالیتهای سواد آموزی خبر داد و گفت: شوراهای اسلامی و دهیاران بهترین سفیران فرهنگی در جهت شناسایی، جذب و آموزش بیسوادان می باشند.


محمد عرب مدیر فرهنگی اداره كل كمیته امداد نیز از شركت 101 نفر بیسواد از مددجویان كمیته امداد در كلاسهای سواد آموزی خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار