برگزاری مسابقات استانی هفت سنگ بانوان به میزبانی منطقه چهار مشهد؛

برگزاری مسابقات انتخابی تیم استانی هفت سنگ بانوان

خبرگزاری پانا: شهردار منطقه چهار مشهد از برگزاری اردوی آمادگی و انتخابی تیم هفت سنگ بانوان استان خراسان رضوی به میزبانی این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۳۸۰۵۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مشهد، سید کمال الدین شاهچراغی ضمن اشاره به این بیان مقام معظم رهبری که "توجه به ورزش های سنتی و بازی های بومی و محلی باید در اولویت قرار گیرد"، گفت: بازی های بومی و محلی بخش مهمی از فرهنگ یک ملت محسوب می شوند.

شاهچراغی ادامه داد: بازی های محلی نشان از هوش و خلاقیت بشر است که توانسته با کمترین امکانات یک نوع سرگرمی برای غنی سازی اوقات فراغت خلق کند که خوشبختانه طی سال های اخیر برگزاری این بازی ها در گروه های کوچک اجتماعی و یا گروه های وسیع مردمی در قالب جشنواره ها و مسابقات مختلف، شور، نشاط در شهروندان را به همراه داشته است.

وی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری اولین مرحله اردوی آمادگی و انتخابی تیم هفت سنگ بانوان استان خراسان رضوی به منظور شرکت در مسابقات لیگ بانوان کشور، تصریح کرد: در این دوره از 12 شهرستان استان شامل مشهد، گناباد، بجستان، کاشمر، قوچان و ... ورزشکارانی حضور داشتند. شهردار منطقه چهار افزود: شرکت کنندگان به صورت تیمی و انفرادی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان 12 نفر به مرحله استانی راه یافتند. شایان ذکر است مسابقات انتخابی تیم استانی هفت سنگ بانوان به میزبانی و مشارکت تربیت بدنی منطقه چهار در سالن ورزشی بسیج واقع در شهید بابانظر 37 برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار